Vienam renginiui atgijo Savanorių prospekto žiedas: „labàdienà” ir „Radio Vilnius” pristatė bendrą kolekciją

Jau daugiau nei 10 metų Lietuvoje gerai žinomi „labàdienà“ mados kūrėjai pečius surėmė su melomanų vertinamu nekomerciniu internetiniu radijumi „Radio Vilnius“ pristatydami bendrą kolekciją. Šios kolekcijos mintis – sukurti riboto tiražo dizaino objektus, atsispiriant nuo 11-os radijo laidų vedėjų muzikinių bei vizualių miesto įkvėpimų, rašoma pranešime spaudai.
„labàdienà” ir „Radio Vilnius” pristatė bendrą kolekciją
„labàdienà” ir „Radio Vilnius” pristatė bendrą kolekciją / Organizatorių nuotr.

Specialūs aprangos dizaino objektai buvo sukurti gerai žinomiems „Radio Vilnius“ bendruomenės nariams Patricijai Budaitei, Eglei Trimailovaitei ir Kotrynai Briedytei, Mariui Čižauskui, Visvaldui Morkevičiui, grupei „Lapkričio dvidešimtosios orkestras“, Pauliui Ilevičiui, Justui Radvinauskui pseudonimu DJ TTT, Miglei Palkevičiūtei, dar žinomai kaip Migluma, Pauliui Janušoniui iš grupės „IYE“ ir duetui „Audronaša“ buvo pirmą kartą pristatyti liepos 2 d., antradienį, Savanorių prospekto žiedo pėsčiųjų aikštelėje vykusiame renginyje.

Vakaro programa startavo 18 val. su didžėjų Čižas, Patricija Budaite ir DJ TTT garsiniais išstojimais, ir tęsėsi iki pat 22 valandos. Programą vainikavo net du gyvi pasirodymai – abstraktaus hiphopo kūrėjai „IYE“ ir ką tik „Primavera“ festivalyje Barselonoje prisistačiusi Migluma.

„Šią unikalią Vilniaus lokaciją pasirinkome neatsitiktinai – ieškojome erdvės, kuri atspindėtų miesto, o ypatingai Vilniaus daugiasluoksniškumą – tai erdvė kurią puikiai žinai, bet nebūtinai dažnai apsilankai, arba tiksliau tai vieta, kuri mums simbolizuojanti didelį miestą mažame mastelyje su visais jam įprastais dėmenimis – mašinomis, žmonėmis, triukšmu, architektūra, augalija.“ – apie neįprastą renginiui pasirinktą lokaciją – Vilniaus Savanorių prospekto žiedo pėsčiųjų salą – pasakoja vienas iš mados ženklo „labàdienà“ įkūrėjų Rapolas Vosylius.

Bendruomenės radijas „Radio Vilnius“ jau daugiau nei tris metus veikia kaip virtualus bei fizinis susitikimo taškas miesto gyventojams, jauniems muzikantams ir jau patyrusiems prodiuseriams, kultūrinių renginių kuratoriams bei Vilniaus miesto svečiams. Prieš kelias savaites iš Ševčenkos Loftų kvartalo Vilniuje „Radio Vilnius“ būstinė vasarai persikėlė į Vilniaus senamiestį — MO muziejaus kiemą.

„Radio Vilnius“ buria didelę kūrybiškų žmonių bendruomenę, kuri jau tris metus pasiekia klausytojų ausis savo muzikinėmis ar pokalbių laidomis bei gyvais pasirodymais, o dabar kolektyvo „labàdienà“ dėka – pasieks ir akis – vienuolikos kūrėjų mintys apie miestą, muziką ir bendruomenę virto dizaino kūriniais, kuriuos bus galima ne tik išvysti, bet ir paliesti bei užsidėti.“ – apie bendradarbiavimą su „labàdienà“ atsiliepia „Radio Vilnius“ įkūrėjai — gerai žinomas Lietuvos didžėjus Manfredas Bajelis ir menininkė Kotryna Briedytė.

Kūrybinis susivienijimas „labàdienà“ jau daugiau nei 10 metų kuria šiuolaikinę gatvės aprangą. Prekės ženklas gimė iš noro sujungti gamtos grožį, lietuvišką tautosaką ir urbanistinę estetiką į mados kolekcijas, skirtas visiems ir nevaržomas stereotipų. „labàdienà“ taip pat aktyviai bendradarbiauja su kitais menininkais ir kūrybinėmis organizacijomis, siekdami plėsti savo kūrybinį horizontą naujomis idėjomis.

„Idėja kurti bendrą projektą su „Radio Vilnius“ kilo dėl to, kad ši organizacija vienija daug skirtingų atlikėjų, kurių kiekvienas turi unikalią pasaulėžiūrą ir gali papasakoti įdomių istorijų. Didžiausias iššūkis buvo perteikti tas istorijas vizualiai ir patalpinti jas ant dizaino objektų, bet nepaisant to – labai daug išmokome patys ir džiaugiamės ne tik pačiu procesu, bet ir rezultatais.“ – pasakoja „labàdienà“ bendraįkūrėjas Rapolas Vosylius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis