Vieningi kaip niekad: „Tautiškai giesmei aplink pasaulį“ pirmą kartą susivienijo Lietuvos žiniasklaidos kanalai

Šiemet liepos 6-ąją, Mindaugo karūnavimo dieną, Lietuvos himnas skambės kaip niekad garsiai. Į šoną padėję verslo ambicijas ir konkurenciją, Lietuvos žiniasklaidos kanalai ir verslo įmonės suvienijo jėgas bendrai idėjai – suburti Lietuvos gyventojus 21 val. kartu giedoti „Tautišką giesmę“. Iniciatyvos „Tautiška giesmė aplink pasaulį“ organizatorių kvietimu, idėją palaikė didieji Lietuvos televizijos kanalai, interneto portalai, radijo stotys, prekybos bei kavinių tinklai.
Tautiska giesmė pasaulyje
„Tautiška giesmė“ pasaulyje / „Tautiškai giesmė aplink pasaulį“ iniciatyvos nuotr.

„Ko gero, tai pirmas kartas Nepriklausomos Lietuvos istorijoje, kada konkuruojantys žiniasklaidos kanalai ir verslo įmonės veikia išvien bendram tikslui. Tai kalba apie tam tikrą mūsų, kaip visuomenės, socialinės brandos etapą. Mes pasiekėm tą tašką, kai galim atidėti savo asmeninius interesus, prisiimti atsakomybę ir bendram labui nuveikti daugiau“, – sakė iniciatyvos „Tautiška giesmė aplink pasaulį“ vadovas Raimundas Daubaras. 

Pagrindine „Tautiškos giesmės“ giedojimo vieta Lietuvoje šiemet taps Dainų šventė, kurią tiesiogiai transliuos Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija. Himną lygiai 21 val. giedos per 12 tūkst. šventės dalyvių ir dar keliskart tiek žiūrovų. Tiesioginiu himno giedojimo vaizdo signalu nacionalinis transliuotojas atvirai dalijasi su visais žiniasklaidos kanalais.

Ko gero, tai pirmas kartas Nepriklausomos Lietuvos istorijoje, kada konkuruojantys žiniasklaidos kanalai ir verslo įmonės veikia išvien bendram tikslui. Tai kalba apie tam tikrą mūsų, kaip visuomenės, socialinės brandos etapą, – sakė Raimundas Daubaras. 

Televizija TV3 bendrai „Tautiškai giesmei“ žmones buria į Vinco Kudirkos aikštę Vilniuje ir ant Birutės kalno Palangoje. Kartu su lietuviais visame pasaulyje giedoti himną taip pat kviečia LNK kanalų grupė, „Lietuvos ryto“ televizija. 

Sekmadienį 21 val. himnas gyvai skambės radijo stočių grupės „M-1“ kanaluose ir internetu – didžiuosiuose Lietuvos naujienų portaluose Delfi.lt, 15min.lt, Lrytas.lt, Alfa.lt. 

„Žiniasklaidos reikšmė palaikant ir stiprinant mūsų tautinę savimonę ypač išryškėjo Ukrainos įvykių kontekste, kai galima grėsmė Lietuvai tapo stipriai juntama kiekvienam. Vieningai kviesdami lietuvius kartu sugiedoti „Tautišką giesmę“ naujienų portalai vykdo garbingą savo misiją“, – sakė Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovė Aistė Žilinskienė.

Kartu himną giedoti taip pat ragina ir savo klientams žinią skleidžia verslo įmonės – prekybos tinklai „Maxima“, „Iki“, „Rimi“, „Akropolis“, restoranų bei kavinių tinklai „Čili“, „Vero Cafe“, „Forest“, „Soya“, „Čili kaimas“, „Katpėdėlė“, kelionių organizatorius „Novaturas“.

Vieningai kviesdami lietuvius kartu sugiedoti „Tautišką giesmę“ naujienų portalai vykdo garbingą savo misiją, – sakė Aistė Žilinskienė.

„Per penkerius metus tai tapo stipria mūsų tautos tradicija. Galbūt mums visiems pavyko sukurti tai, ko dažnai savęs klausiame – kuo mes, lietuviai, ypatingi pasaulyje. Ypatingi tuo, kad esame vienintelė tauta, kuri kartą metuose vienu metu visame pasaulyje giedame savo šalies himną. Tai neabejotinai tampa mūsų šalies identiteto pasaulyje dalimi“, – sakė R.Daubaras.   

Vietų, kuriose lietuviai buriasi giedoti himną, sąrašas nuolat atnaujinamas adresu www.tautiskagiesme.lt. Čia visi giedantys kviečiami įkelti savo nuotraukas bei vaizdo įrašus, iš kurių bus kuriamas oficialus „Tautiškos giesmės aplink pasaulį“ 2014 m. vaizdo filmas.    

Pirmą kartą Lietuvos himnas visame pasaulyje vienu metu nuskambėjo prieš penkerius metus, švenčiant Lietuvos tūkstantmetį. Devynis mėnesius plaukę aplink pasaulį, legendinės „Tūkstantmečio odisėjos“ dalyviai pakvietė lietuvių bendruomenes visoje planetoje susijungti į gyvą balsų grandinę ir kartu giedoti „Tautišką giesmę“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis