Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje 100 menininkų eksponuos savo kūrinius lauko reklamos stenduose

Siekdamas padėti nuo karantino apribojimų nukentėjusiems menininkams, Vilnius savo centrinę dalį pavers viena didele meno galerija po atviru dangumi. Projekto „Menas be stogo“ metu 100 menininkų eksponuos savo meno kūrinius šimte lauko reklamos stendų. Pranešime skelbiama, kad šiuo metu vyksta menininkų darbų atranka, o paroda po atviru dangumi atsidarys liepos 7-ąją ir truks tris savaites.
Projektas „Menas be stogo“
Projektas „Menas be stogo“ / Sauliaus Žiūros nuotr.

Parodą po atviru dangumi lydės ir internetinė galerija, kur bus eksponuojami ir į lauko reklamos stendus nepatekę menininkų darbai. Viso projekto tikslas – paskatinti vilniečius ne tik domėtis menu, bet ir įsigyti kūrinių, taip ir paremiant menininkus.

„Nors galerijos jau atidarytos, tačiau renginių ribojimai vis dar išlieka. Todėl Vilnius „nusikelia stogą“ – paversime miesto centrą viena didele lauko galerija ir tai bus viena didžiausių meno ekspozicijų Vilniuje, su 100 skirtingų menininkų. Tikimės, kad tai paskatins ne tik kūrybą, bet ir dalis šių meno kūrinių atras savo vietą vilniečių namuose“, – sakė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Projektą planuojama aktyviai reklamuoti ir užsienyje, tokiu būdu padedant Lietuvos menininkams atrasti gerbėjų ir kitose šalyse.

„Esame miesto medija, todėl mums labai svarbi miesto kultūra. Daugybę metų remiame įvairius meno ir kultūros renginius bei patys inicijuojame meno mecenatystės projektus. Todėl nedvejodami tapome projekto „Menas be stogo“ partneriais, kad galėtume palaikyti kūrėjus ir įkvėpti miestiečius domėtis menu. Šios lauko galerijos atsiradimas sostinei suteiks naujų spalvų, įkvėps žmones daugiau laiko praleisti mieste bei tuo pačiu susipažindins ir su lietuvių menininkais“, – teigė lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Projekte kviečiami dalyvauti visi profesionalūs menininkai arba jiems atstovaujančios galerijos. Iki birželio 19 d. reikia atsirinkti vieną kūrinį ir pateikti jį svetainėje. Dalyvavimas projekte nemokamas, visus kūrinių spaudos ir eksponavimo kaštus dengia projekto organizatoriai – Vilniaus miesto savivaldybė ir lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų