Vilniuje – penktasis „Pure Future White“ (nuotraukos)

Šį šeštadienį Vilniaus Ledo arenoje siautė vienas įspūdingiausių vakarėlių pasaulyje – „Pure Future White“. Bent jau taip renginio organizatoriai vadina penktąją muzikos šventę, kurios pagrindinis atributas – balta spalva.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / BFL/ Mindaugo Vaičiulio nuotr.

Nuo 20 valandos šeštadienio vakaro iki pat 6 valandos sekmadienio ryto trukęs vakarėlis pateikė didelę dozę kokybiškos muzikos ir įspūdingų specialiųjų efektų.

BFL/ Mindaugo Vaičiulio nuotr./Renginio akimirka
Renginio akimirka

Renginį, į kurį žiūrovai buvo griežtai įleidžiami apsirengę tik baltos spalvos drabužiais, pradėjo elektroninės muzikos atlikėjai ir kūrėjai „Silence Family“. Tai – prodiuseriai Leon Somov ir Mario Basanov, su jais ne vieną bendrą kūrinį įrašiusi Justė Arlauskaitė-Jazzu, elektroninės muzikos rinkos veikėjas Few Nolder ir „Silence Family“ idėjos autorius bei „Silence“ vadas Vidis.

Artistai pasirodė specialioje T raidės formos šviečiančioje scenoje, kuri buvo įrengta baltos arenos centre.

BFL/ Mindaugo Vaičiulio nuotr./Renginio akimirka
Vakarėlio dalyvė

Publikai pasirodė tokie šokių muzikos virtuozai, kaip Sanderis Kleinebergas, progressive House žvaigždė iš Izraelio Moschic,  Kanados žvaigždė Adam K.

Kartu su užsienio žvaigždėmis muzikos ritmais dalinosi lietuvaičiai Justin Xara, Julia Fedotova bei Martynas M, Andy Lau ir Weax.
 
Renginio lankytojų laukė visa specialiųjų efektų puokštė: buvo rodoma vaizdo projekcijų programa, vyko oro akrobačių pasirodymas, salėje veikė 16 šalto oro patrankų, 6 ugnies patrankos. Vaizdą pjaustė lazerių šviesos ir konfeti lietus. Malonius kvapus skleidė specialios dujos, veikė sniego ir muilo burbulų patrankos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis