„Vilnius city opera“ pristato ambicingiausią savo sezoną

„Vilnius City Opera“ „Plytinės“ kartodrome pristatė savo naująjį sezoną. Šis sezonas, anot „Vilnius City Opera“ atstovų, bus kaip niekada azartiškas, kaip niekada aistringas, ir, ko gero, pats ambicingiausias iš visų buvusių.
Dalia Ibelhauptaitė
Dalia Ibelhauptaitė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Spaudos konferencija prasidėjo „Vilnius City Opera“ kolektyvo kartingo lenktynėmis. Toks sprendimas pasirinktas ne šiaip sau – „Vilnius City Opera“ meno vadovė Dalia Ibelhauptaitė žadėjo, kad greičio, tempo ir adrenalino šį sezoną netrūks ir scenoje.

„Vilnius City Opera“ šį sezoną pristatys dvi premjeras: „Jonas ir Greta“ bei „Trubadūras“. Operos „Jonas ir Greta“ pagrindinis tikslas – į operą pritraukti pačią sudėtingiausią paauglių auditoriją.

Jei žmogus į operą, pavyzdžiui, „Snieguolė ir septyni nykštukai“ atėjo septynerių, nes jį atvedė tėvai, greičiausiai kitą kartą jis ateis keturiasdešimties. Ir tai, ko gero, bus atvilktas žmonos, – juokavo D.Ibelhauptaitė.

„Jei žmogus į operą, pavyzdžiui, „Snieguolė ir septyni nykštukai“ atėjo septynerių, nes jį atvedė tėvai, greičiausiai kitą kartą jis ateis keturiasdešimties. Ir tai, ko gero, bus atvilktas žmonos“, – juokavo D.Ibelhauptaitė. Operos kūrėjai tikisi, kad šis projektas bus rimtas, edukacinis, uždegantis ir padės paaugliams pastebėti operos žanrą. O tėvai, savo ruožtu, nebijos į drąsų spektaklį atsivesti vaikų. Visgi, D.Ibelhauptaitės teigimu, šios operos statymas – gana rizikingas žingsnis, nuo kurio ją daugelis bandė atkalbėti.

Viena iš pagrindinių būsimoje operoje nagrinėsiamų problemų – kartų problema. „Vis dėlto tai nėra spektaklis tik paaugliams, tai spektaklis visoms kartoms. Nes problema, nagrinėjama spektaklyje, – kartų problema“, – sakė operos režisierius Gediminas Šeduikis.

Ši opera pirmą kartą suburia ir į dienos šviesą veda jaunąją kolektyvo kartą: režisierių Gediminą Šeduikį, dirigentą Ričardą Šumilą, dizainerę Eglę Čekanavičiūtę ir kitus.

Jono ir Gretos vaidmenis operoje atliks Jurgita Adamonytė (Jonas) ir Maria Nazarova (Greta). Taip, Jonuką vaidins moteris. „Esu jau paruošusi šį vaidmenį prieš šešerius metus Londone. Esu paruošusi, tačiau nesu atlikusi, tuo metu buvau dublerė. Berniuką vaidinti man yra įprasta. Scenoje man sunku vadinti moterį, nes vis vyrus vaidinu. Dėl balso tipo – jis aukštas mecosopranas“, – sakė J.Adamonytė.

G.Verdi „Trubadūrą“ režisuos D.Ibelhauptaitė su Gintaro Rinkevičiaus muzikine pagalba. D.Ibelhauptaitės teigimu, Azučenos vaidmuo, kurį atliks Jovita Vaškevičiūtė, bus „metų bomba“, kadangi J.Vaškevičiūtė tiek vokalo, tiek temperamento požiūriu yra gimusi atlikti šį vaidmenį. Intrigą kurs visiškai skirtingų asmenybių, juodojo ir baltojo prado – Asmik Grigorian ir Jovitos Vaškevičiūtės – susitikimas. Prie spektaklio atmosferos puikiai prisidės ir spektaklio scenografas – Marius Jacovskis. Režisierė pamena, kad spektaklis „Visos jos tokios“ M.Jacovskiui netiko. Spektaklis turėjo būti šiltas, smagus, geras ir spalvingas, o M.Jacovskis – dostojevskiškas, kenčiantis žmogus. Šis spektaklis, D.Ibelhauptaitės manymu, jam puikiai tiks.

Trečiasis spektaklis „Ugninis angelas“ įvyks, jei bus žiūrovų, rėmėjų. „Gyvename išskirtinai iš rėmėjų lėšų. Didysis rėmėjas – mūsų žiūrovas“, – sakė D.Ibelhauptaitė. „Vilnius City Opera“ pasidžiaugė, kad šiemet į bohemiečių veiklą dėmesį atkreipė ir Kultūros taryba, skyrusi finansavimą VCO projektams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų