Kūrybinės konferencijos laukiamiausias – biohakeris. Kodėl?
Biohakeriai – šių dienų kūrėjai be limitų, o Teemu dar yra ir viena įdomiausių asmenybių Suomijoje šiandien. Jis yra futuristas ir vizionierius, kurio atmintis pripažinta kaip viena geriausių pasaulyje.
Helsinkyje reziduojantis T.Arina daug laiko gimtinėje nepraleidžia. Po įvairius Europos miestus jis keliauja kone kiekvieną mėnesį. „Per metus pristatau virš šimto pranešimų“, – tikina vieną jų ir Vilniuje pristatysiantis suomis.
Biohakerystė – tai veikla biologinėse sistemose, hakerystės kompiuterinėse sistemose analogas. Ji apima platų spektrą veiklų, pradedant savadarbių kūno galimybes praplečiančių įtaisų kūrimo ir implantavimo iki namuose atliekamo genų sekvenavimo.
Biohakerystė formuojasi kaip plintantis neinstitucinis mokslo ir technologijų vystymas. Daug biohakerių ir biohakerystės aktyvistų siejami su biopanko judėjimu bei transhumanizmu.
Teemu „nuhakinęs“ savo ligas apie šią itin populiarėjančią ir daug kūrybiškumo reikalaujančią veiklą papasakos plačiau jau lapkričio 5 d., t.y. antrąją konferencijos dieną.
Šiemet dar daugiau reklamos pasaulio, rinkodaros ir medijų menų temų
Reklamos, rinkodaros ir skirtingų medijų menų atstovai „What's Next?“ yra pamėgę dėl kontaktų dalinimosi tradicijos ir pranešimų profesiškai aktualiomis temomis įtraukiant ateities tendencijas ir kūrybingumą versle.
Apie reklamos agentūros kaip roko grupės gyvenimą pasakos vienos kontraversiškiausių agenturų „Snask“ įkūrėjas Magnus Berg. Iš reklamos pasaulio konferencijoje taip pat savo pranešimus pristat
ys Ignas Kozlovas („FOLK“), Andrius Grigorjevas („Be&Do“), Tomas Nemura („The Chocolate“), Monika Žalaitė („Creativebrief“, Londonas), Darren Bowles („Moving Brands“, Londonas), Stefanija Jokštytė (Not Perfect | Y&R“), Aidas Puklevičius ir kt.
Strateginio brendingo (ženklodaros) kursą „The Atomic Garden Vilnius“ buriantys dizaino meistrai Tomas Groozdas ir Darius Kisielius konferencijoje iškels brendingo intrigą, spekuliuos ateities scenarijais ir įkvėps į šią sritį pažiūrėti dar kitaip: „Brendingas iš produktų ar paslaugų identifikavimo įrankio perauga į patirčių kūrimą“, – pasakoja kelis pastaruosius metus su užsienio agentūromis pradirbęs T.Groozdas.
LiMA pirmininkas Linas Šiautkulis konferencijoje tęs ateities temą rinkodaros srityje, „PM Screen“ vadovas Adomas Bulavas – apie pasaulį aukštyn kojomis verčiančias virtualios realybės, 3D mapping, hologramų ir pan. technologijas, Audrius Janulis iš „AdForm“ kvestionuos daiktų internetą ir jo absurdiškus momentus bei laukia dar daugiau kt. pranešimų...
Į kontaktų vakarėlius gali patekti visi
Jau kitą savaitę, lapkričio 4-5 d., Vilniuje įvyks kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencija „What's Next?“, kurios abi dienas pabaigs du kontaktų renginiai (su vakariene), kuriuose dalyvaus konferencijos pranešėjai ir į kuriuos gali patekti visi įsigiję „full pass“ bilietus.