Per vasarą ir iki pat pirmojo spektaklio teatre triūsė nemenkos statybininkų ir apdailininkų pajėgos. Teatro lankytojus pasitiks naujos salės spalvos, pakeistos kėdės. Tačiau daugiausia sąnaudų pareikalavę darbai liks nematomi, nes jie atlikti po žiūrovų salės parterio grindimis – čia įrengta ventiliacinė viršslėgio kamera, tad teatre ventiliacija pradės veikti pilnu pajėgumu. Scenos atnaujinimo ir rekonstrukcijos darbus teatras planuoja jau kitais metais.
Sezono pradžiai žiūrovai tradiciškai kviečiami į premjerą, taip pat į beveik tris dešimtis repertuaro spektaklių, šį rudenį užderėjo ir gausus jubiliejinių renginių ir spektaklių derlius.
Kaip sakė teatro vadovas Benjaminas Želvys, premjerai, kuri įvyks jau spalio 7 d., puoselėdami operetės tradicijas pasirinkome prancūzišką operetę – tai kompozitoriaus Roberto Planquette’o (1848-1903) „Kornevilio varpai“ (Les cloches de Corneville). Iš operetės publika tikisi lengvų emocijų, grakštumo, spalvingumo, ekspresijos, kitaip tariant – šventės. Viliamės, kad naujasis spektaklis būtent toks ir bus. Operetę pastatė Austrijos menininkai – režisierius Hermannas Keckeisas, scenografas Maroine’as Dibas. Muzikiniam veiksmui vadovaus dirigentas Virgilijus Visockis, kostiumus sukūrė Kotryna Daujotaitė, o šokius – choreografas Aleksandras Jankauskas. Spektaklyje vaidins ir kolektyvo senbuviai, operetės žanro meistrai, ir jaunoji solistų karta.
Šis kūrinys priskiriamas geriausiems šio žanro prancūziškiems pavyzdžiams. Kompozitorius ją vadino komiškąja opera – čia daug solinių išplėtotų arijų, kupletų, dainų, duetų, ansamblių, didelių chorinių scenų, išsamūs veiksmų finalai. Tačiau pasitelkiami dialogai, o ne rečitatyvai, artimesni operetei
Operetės pastatymui Kaune austrų menininkai pasirinko kiek netikėtą stilistiką – scenografas M.Dibas, žinomas kaip įdomus grafikas ir karikatūrininkas, pasiūlė į „Kornevilio varpus“ pažvelgti per Vakaruose ypač populiarių „komiksų“ prizmę, tarsi mes skaitytume seną legendą, pavaizduotą neįmantriais, gal net naivokais piešinukais. Juos atliepia ir elementari, per daug sudėtingų sprendimų nesiūlanti režisūra.
B.Želvys pasidžiaugė, kad visuose kūrybiniuose kolektyvuose šiemet pamatysime naujų veidų, trupė labai kūrybinga, mėgstama žiūrovų. Teatro nuostata – suteikti galimybę jauniems, gabiems talentams reikštis tiek repertuaro, tiek ir premjeriniuose spektakliuose.
Tačiau nepamiršti ir senjorai. Gyvenimo bei kūrybos sukaktis drauge su žiūrovais minės teatro solistai: Pranas Petryša, Gediminas Maciulevičius, Laimutė Kuzmickaitė-Milašienė, Raimonda Tallat-Kelpšaitė, Juozas Malikonis, taip pat chormeisteriai – Ramūnas Tilvikas ir Rasa Vaitkevičiūtė.
Sausį prisiminsime Anapilin iškeliavusius teatro solistus Aloyzą Domeiką ir Eduardą Gutauską. Sausio 25 d. spektaklis – G. Donizetti’o opera „Liučija di Lamermur“ – skiriamas buvusio ilgamečio teatro solisto baritono Gedimino Šmito 90-mečiui paminėti.
Anot B.Želvio, teatras puoselėja ir tęsia daugelį metų kurtas tradicijas. Todėl stengsis, kad žiūrovų nenuviltų daugiausia gerbėjų turinti naujametinė „Traviata“, o Naujųjų metų išvakarėms kaip visada bus ruošiama originali šventinė programa.
Antroji sezono premjera numatoma jau vasarį, ir tai nemenkas iššūkis teatro kolektyvui. Vasario 14 d. teatras kvies į garsaus makabriško miuziklo „Adamsų šeimynėlė“ („The Addams Family“, knygos autoriai Marshallas Brickmanas ir Rickas Elice’as, muzika ir dainų tekstai Andrewo Lippa’os, pagal Charleso Addamso sukurtus veikėjus) premjerą. Muzikinis draminis spektaklis visai šeimai turėtų sudominti ir jaunuosius žiūrovus – juk kelios kartos užaugo kartu su garsiąja Adamsų šeimynėle, matė šiuos personažus ir animacijoje, ir įvairiose kino versijose. Beje, ne tik smagi šio spektaklio muzika, bet ir labai stiprūs draminiai vaidmenys. Miuziklą statys režisierius Kęstutis S.Jakštas, scenografas Gintaras Makarevičius, dirigentas Julius Geniušas. Statytojų komanda jau pradėjo dirbti, o viena didžiausių intrigų – kas gi kurs tokius mūsų teatro trupei neįprastus vaidmenis?