Kūrybinis procesas J.Rimkutei buvo malonus iššūkis. Uniformas ji kūrė derindama tarpukario aviacijos karininkų aprangos tradicijas ir šiuolaikinę madą, todėl grubiam kariškam fasonui suteikė moteriškesnį siluetą: išryškino liemenį, pasirinko siaurėjančių kelnių formą.
Lakūnų drabužiai buvo pritaikyti dviem Lietuvoje ir užsienyje pripažintiems šokėjams – Mantui Stabačinskui ir Mariui Pinigiui. Spektaklyje „ID: D&G“ jie pateikia savąją Dariaus ir Girėno interpretaciją ir svarsto, kokie herojai galėtų būti šiandien.
Scenos kostiumams panaudotos tradicinės detalės, o tapatybei nustatyti skirti antsiuvai pažymėti lietuviška simbolika: vėliava, vyčiu, ąžuolo motyvais. Dizainerė parinko visiems metų laikams tinkančią spalvą bei dabartinėje mados industrijoje naudojamas medžiagas.
Pirmą kartą išmėgintos Berlyne, festivalio „Litauen tanzt Contemporary 14“ metu, J.Rimkutės sukurtos uniformos jau tapo spektaklio dalimi: „Kostiumai pakeitė ne tik mūsų išvaizdą, bet ir savijautą, – sako M.Stabačinskas. – Puiki forma leidžia vienu metu būti ir istoriniais lakūnais, ir XXI amžiaus žmogumi“.
Šiuolaikinio šokio spektaklyje „ID: D&G“ atsispiriama nuo visiems žinomo pasakojimo, padariusio įtaką kelioms lietuvių kartoms. M.Stabačinskas ir M.Pinigis ieško sąlyčio taškų tarp didvyriškos Dariaus ir Girėno istorijos bei šiuolaikinio, „Dolce&Gabbana“ prekės ženklų žmogaus. Jaunieji kūrėjai atkreipia dėmesį į besikeičiančią vyro tapatybę bei klausia, ar įsivaizduojamam herojui nekenkia moteriškas įvaizdis.
Menų spaustuvėje šiuolaikinio šokio spektaklis „ID: D&G“ rodomas trečiadienį, vasario 4 d., 19 val. kartu su jaunesnės kartos kūrėjų darbu „K.ID“. Šiame choreografės Erikos Vizbaraitės spektaklyje kalbama apie naujai pasirodžiusių, neįprastą tapatybę turinčių individų prisitaikymo prie visuomenės problemas.