G.Šeduikio režisuotoje operoje „Aida“ pasirodė ir pasaulinio lygio žvaigždės

Ilgai laukti Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro „Aidos“ operos pasirodymai jau baigiasi. Suspėjusieji scenoje galėjo išvysti ne tik įspūdingą G.Šeduikio pastatymą, pasigerėti Sandros Straukaitės kurtais kostiumais, pasimėgauti šviesų dailininko Andriaus Stasiulio darbu ar scenografiniais Sigitos Šimkūnaitės sprendimais, bet ir išgirsti pasaulinio pripažinimo pelniusius atlikėjus. Tarp jų Gastonas Riveras, Jorge Puerta, Justina Gringytė, rašoma Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro pranešime spaudai.
Radamesas. Gastonas Riveras
Radamesas. Gastonas Riveras / LNOBT nuotr.

Kaip sakė operos muzikos vadovas ir dirigentas Sesto Quatrini, kad tai neeilinė galimybė Lietuvoje išgirsti ir aukščiausio lygio atlikėjus, kurie pasirodo Niujorko, Berlyno, Vienos operos scenose.

Radameso vaidmenis atlikę Jorge Puerta ir Gastonas Riveras, džiaugiasi neeiliniu pastatymu ir laukia, kada galės sugrįžti į vėl.

„Visiškai užtikrintai galiu pasakyti, kad ši „Aida“ yra pati gražiausia iš visų, kurioje teko dainuoti. Šiame pastatyme idealiai dera klasika ir modernumas. Svarbu ir tai, kad pasaulyje įprastai keičiamos net siužeto detalės, o Vilniuje kūrėjai papasakojo tikrąją istoriją. Man, kaip kūrėjui, svarbu dainuoti tai, ką parašė G.Verdi. Ryšys tarp kostiumų, scenografijos ir režisūrinių idėjų man asmeniškai atrodo idealus“, – sako Vokietijos, Austrijos, Šveicarijos scenose pasirodantis atlikėjas J.Puerta.

„Premjeros metu sulaukėme neregėtos sėkmės, – sako kitas Radameso vaidmenį atliekantis operos solistas, taip pat pasirodantis Vienos, Berlyno, Paryžiaus ar Brodvėjaus scenose G.Riveras. – Manau, kad tai lėmė nuostabi komanda, kurią sutelkė maestro S.Quatrini. Tokios aukštos kokybės dainavimas, nėra dažnas reiškinys. Iš savo kaip Radameso vaidmens atlikėjo patirties, galiu pasakyti, kad ši komanda yra viena profesionaliausių „Aidos“ komandų, su kuriomis turėjau galimybę dirbti. O tai man jau 327-a Radameso partija gyvenime.“

Amneris – dramaturgijos variklis

Kūrybinis procesas, pasak Amneris vaidmens atlikėjos Justinos Gringytės, niekada nesibaigia. Kiekvienas spektaklis reikalauja pastangų ir pasiruošimo iš naujo.

„Daugelis kritikų, dramaturgų ar muzikologų galvoja, kad Amneris vaidmuo yra dramaturginis operos variklis. Matant jos kelionę – taip ir yra. Ketvirtas veiksmas tai atskleidžia. Jis kaip sprogmuo. Man yra didžiulė privilegija ir garbė Lietuvoje atlikti šią rolę. Mano debiutas turėjo būti Santa Fė Jungtinėse Valstijose, po to šį vaidmenį atlikau Nacionalinėje Tel Avivo operoje, tačiau grįžti į namus su šiuo nuostabiu vaidmeniu – man yra ypatingas jausmas“, – įžvalgomis dalinasi tarptautinio pripažinimo pelniusi lietuvių mecosopranas J.Gringytė.

Nors pastatymai jau baigiasi, opera į teatro sceną sugrįš kitą sezoną. Todėl nespėjusieji dar turės galimybę pasimėgauti reginiu ateityje.

Daugiau apie vaidmenis ir atlikimą – video reportaže.

VIDEO: Operoje „Aida“ – ir pasaulinio lygio žvaigždės: Gastonas Riveras, Jorge Puerta, Justina Gringytė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis