„Man svarbiausias dalykas scenoje ne vaidinti, o tapti graiku Zorba. Įsijausti į personažą, su juo susitapatinti. Tai mūsų darbe svarbiau nei šokis, jo atlikimo technika. Personažą tenka perteikti žvilgsniu, galvos judesiu, žingsneliu“, – sako pagrindinio vaidmens atlikėjas, Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) baleto solistas M. Daraškevičius.
Vienas garsiausių vyrų Lietuvos baleto istorijoje N. Juška iki šiol dėkingas likimui už progas dirbti su legendinėmis primabalerinomis Maja Pliseckaja ir Ninel Kurgapkina. Jis yra scenoje šokęs su tokiomis įžymybėmis, kaip Ilzė Liepa ir Nikolajus Ciskaridzė. Vienas iš N. Juškos mokytojų – tituluotasis latvių kilmės baleto dinastijos atstovas Andris Liepa. Per du dešimtmečius, praleistus LNOBT scenoje, N. Juška atliko visus šokėjų trokštamus vaidmenis. Jis gastroliavo garsiausiose Paryžiaus, Maskvos, Sankt Peterburgo, Čikagos, Londono, Šanchajaus, Osakos, Tokijo ir kitų didmiesčių teatrų scenose.
LNOBT primabalerinos O. Konošenko vaidmenų bagaže – beveik dvi dešimtys pagrindinių vaidmenų, pradedant klasikinio baleto etalonu laikoma Odeta-Odile iš „Gulbių ežero“, baigiant didinga Barbora Radvilaite iš to paties pavadinimo Anželikos Cholinos spektaklio. Baleto gerbėjai šia primabalerina grožisi ir choreografo Kirilo Simonovo „Spragtuko“ premjeriniuose spektakliuose.
Pernai „Auksinį scenos kryžių“ pelniusiai Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro baleto solistei A. Krasauskaitei spektaklyje teko Madam Hortens vaidmuo.
Paskutiniuosius 2019-ųjų Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro spektaklius diriguos teatro vyriausiasis dirigentas Tomas Ambrozaitis. Tik nuo jo mostų ir publikos plojimų priklausys, kiek kartų M. Daraškevičius ir N. Juška scenoje tryps finalinį sirtakį. Ligšiolinis rekordas - 10 kartų. Tad verta pasistengti!