Paklaustas, kodėl apskritai atsirado retai verslui kylanti mintis – remti būtent kultūrą, prekybos tinklo vadovas ir savininkas tikino, kad be verslo plėtros stengiasi prisidėti ir prie šalies gerovės – ne vienerius metus remia sportą, krepšinį, o kultūrą būtent todėl, kad labai daug kalbama ir akivaizdu, jog šiai sričiai labai trūksta finansavimo.
Šiuo metu „Norfos“ prekybos tinklas remia Lietuvos nacionalinį operos ir baleto teatrą, Lietuvos nacionalinę filharmoniją, Lietuvos nacionalinį dramos teatrą ir M.K. Čiurliono menų mokyklą bei Šiaulių dramos teatrą.
Kultūrą būtent todėl, kad labai daug kalbama ir akivaizdu, jog šiai sričiai labai trūksta finansavimo.
D. Dundulis atvirauja, kad pirmieji prekybos tinklo žingsniai remti kultūrą buvo nedrąsūs, bet šiandien vadovas džiaugiasi, kad kilusią mintį įgyvendino: „Ne vienerius metus rėmėme krepšinį, bet ne paslaptis, kad verslo dėmesio kultūrai labai trūksta, todėl pasiryžome pamėginti, dabar labai tuo džiaugiuosi. Man tai pirmiausia yra garbė.“
„Norfos“ vadovas svarstė, kad tokio prekybos tinklo žingsnio vertę galima matuoti įvairiai – tai naudinga valstybės mastu, atkreipiamas dėmesį į kultūros sektorių, gal prisijungs ir kiti verslai, aišku – prekės ženklui taip pat garbė būti siejamam su kultūra, o galiausiai, šypsosi D. Dundulis, net jam pačiam malonu.
„Būna, kad visai neįprastose kasdienėse situacijose gaunu teigiamų atsiliepimų, palaikymo. Kartais tiesiog būnant įstaigose darbuotojai prieina ir padėkoja, kad mes remiame kultūrą. Žmonės tai pastebi, nes žingsnis nėra įprastas, o man malonu. Gal man ir šiaip patinka neįprasti žingsniai“, – sako „Norfos“ savininkas.
Lietuvos kultūra, pasak D. Dundulio, gali pasidžiaugti labai reikšmingais pasiekimais, proveržiu, jam malonu, kad jo verslas gali prisidėti prie jų ir prie jaunųjų šalies talentų ugdymo.
Kasmet „Norfa“ kelis šimtus tūkstančių skiria didžiausios ir svarbiausios šalies kultūros įstaigoms, nesitikėdama jokios grąžos ir nekeldama jokių sąlygų. Dalis vadovų net buvo labai maloniai nustebę paramos pasiūlymu, nes iš verslo jie atkeliauja labai retai, todėl prašyti ar kreiptis net nedrįstama.
Paklaustas, kam naudojamos paramos lėšos, D. Dundulis tikino, kad pats nėra linkęs kištis į lėšų paskirstymo klausimą – paprastai yra informuojamas, kas bus atliekama – pavyzdžiui, perkamas naujas inventorius ar kiti reikalingi dalykai, bet prekybos vadovas tikino pasitikintis įstaigomis, nes žino, ko joms labiausiai reikia, kaip užtikrinti Lietuvos kultūros augimą ir naujų talentų ugdymą.