„Gimiau Viduržemio jūros šalyje, kurios kultūroje dominuoja pavydas, meilė ir mirtis. Tai atskleidžiama ne tik šokyje, bet ir literatūroje, dailėje ir kitame mene, kuriame nuolat egzistuoja tragedijos nuojauta. „Kruvinos vestuvės“ – tikra ispaniška istorija, tragedija, prisotinta folkloro. Mane visada domino Lorca darbai, daugiausiai todėl, jog juose atskleidžiamas Andalūzijos žmonių jausmų intensyvumas ir jų esmė“, – apie „Kruvinas vestuves“ yra sakęs Antonio Gades.
Spektaklyje, kurį transliuos „Multikino“, žiūrovai išvys ir vieną įspūdingiausių bei ilgiausių scenų šokio istorijoje – Jaunikio ir Jaunosios mylimojo Leonardo susirėmimą, kurio metu judama ypatingai lėtai ir visiškoje tyloje iki kol abu krenta negyvi. „Ta dvikova – vienas sudėtingiausių dalykų, kuriuos man teko daryti per visą savo gyvenimą. Aš noriu susintetinti skausmą ir šokti kaip žmogus, kuris ruošiasi mirti ir savo likimą sutinka ramiai, be jokios isterijos ar vaidybos“, – sakė A.Gades.
Pirmą kartą „Kruvinas vestuves“ Antonio Gades pristatė 1974 metais Romos Olimpiniame teatre. Po šešerių metų, kai spektaklis buvo parodytas žymiausiose pasaulio teatruose, Antonio Gades ir režisierius Carlosas Saura pagal jį sukūrė filmą, kuris buvo pristatytas 1981 metų Kanų filmų festivalyje.
Bilietus į tiesioginę šokio spektaklio „Kruvinos vestuvės“ ir taip pat Antonio Gades sukurtą bei jo vardo trupės atliekamų aštuonių flamenko šokių, bendru pavadinimu „Flamenko siuita“, transliaciją galima įsigyti „Multikino“ kino centro kasose (prekybos ir pramogų centro „Ozas“ III aukštas) ir internete adresu www.multikino.lt
Apie Antonio Gades trupę
Likus vos keliems mėnesiams iki mirties, Antonio Gades įsteigė fondą, kurio tikslas – išsaugoti jo palikimą bei viešinti jo darbus, populiarinant ispaniškus šokius visame pasaulyje. Svarbiausias fondo vykdomas projektas – suburta šokių trupė, statanti penkis žymiausius Antonio Gades kūrinius: „Flamenko siuitą“, „Kruvinas vestuves“, „Karmen“, „Fuego“ ir „Fuenteovejuna“. Trupę sudaro žmonės, kuriuos Gades gerai pažinojo ir kuriais pasitikėjo, dauguma jų buvo paskirti kaip fondo darbuotojai paties legendinio choreografo, o pasirodymai statomi vadovaujantis paties maestro dar jam gyvam esant duotais nurodymais bei principais.