Režisierius ir aktoriai mėgaujasi britiškai subtilia satyra ir ironija, pasakodami apie reklamos, viešųjų ryšių, filmų, šiuolaikinio meno kūrėjus ir apie tai, kaip visos šios masinės informacijos priemonės simuliuoja komunikaciją ir užgožia realybę, pateikdamos begalę jos interpretacijų.
Spektaklis prasideda penkiems labai savimi patenkintiems individams išklausant telefono atsakiklyje vienam žmogui – Anei – paliktas žinutes. Pagal tuos pranešimus jie bando sukurti atskiras istorijas-scenarijus, kas ta Anė galėtų būti. Jie konkuruoja tarpusavyje, bando įsijausti, galų gale taip užsižaidžia su savo kuriamomis istorijomis, kad patys nepajunta, jog jau senokai pametė objektą, apie kurį kalba. Tiek pjesė, tiek spektaklis yra sąmoningai dviprasmiški: pavyzdžiui, kartais sunku atskirti, ar scena yra apie karo auką, ar tai žiniasklaidos atstovų pasitarimas, kaip geriau naudoti karo įvaizdžius savo komerciniams tikslams pasiekti. Pjesės scenarijai tiek sukuria vaizdus, tiek, tuo pat metu, komentuoja, kaip tokius vaizdus kuria kapitalizmas ir žiniasklaida. Naudojant tokią formą, galima elegantiškai pereiti nuo konkrečių įvykių iki abstrakčių idėjų, parodant, kaip tas pats modelis kartojasi kiekviename visuomenės lygmenyje bet kuriame pasaulio kampelyje.
Režisieriaus Cezario Graužinio, apdovanoto Boriso Dauguviečio auskaru, skiriamu už novatorišką teatrinę raišką, teigimu, pagrindinis šio spektaklio taikinys – reiškinys, jo įvardijamas kaip „Mindfuck Inc“, t.y. idiotizmas ir smegenų plovimas, vyraujantis masiniam vartojimui kuriamoje kultūroje.
„Spektaklį grupė kūrė, vystydama meninius principus, suformuluotus pirmajame grupės spektaklyje „Arabiškoje naktyje“. Smagu, kad grupės pasiūlyta originali teatrinės etikos ir estetikos koncepcija nepraranda savo aktualumo ir patrauklumo publikai. Gali būti, kad jeigu statytume „Pasikėsinimus“ šiandien, kai ką įgyvendintume kitaip, tačiau ir man, ir grupės aktoriams svarbu turėti šį spektaklį tarsi kokią „platformą“ – aiškiai prisiminti ir jausti idėjas ir principus, nuo kurių mes pradėjome savo kūrybinį kelią. Tas „bagažo“ jausmas padeda suvokti kryptį, kuria norime judėti pirmyn“, – sakė režisierius.
Pasak spektaklyje vaidinančios aktorės Brigitos Arsobaitės, spektaklis ypač žavi žmones, dirbančius aukštose pareigose ir susiduriančius su informacijos gausa: „Apie šį spektaklį nuolat tenka girdėti, kad „nieko geresnio nesu matęs“ arba „man to dabar labai reikėjo“. Yra žmonių, kurie sako: „Aš nemaniau, kad teatre tai įmanoma“, mat šis spektaklis yra lyg tarpinis variantas tarp teatro ir kino.“
Spektaklyje vaidina Brigita Arsobaitė, Paulius Čižinauskas, Vytautas Kontrimas, Vilma Raubaitė, Julius Žalakevičius ir kompozitorius Martynas Bialobžeskis.
„Pasikėsinimai TM“ su žiūrovais iki kito sezono atsisveikina balandžio 1 d. 19 val. Menų spaustuvėje. Dėl vietomis pasitaikančios britų dramaturgijai būdingos necenzūrinės leksikos teatras prašo nesivesti jaunesnių nei 14 metų vaikų.