„Būsiu atviras – pasiūlymas sukėlė tam tikrų apmąstymų viduje. Nes tai priimu ne kaip karjeros ėjimą į viršų, o kaip tam tikrą misiją. Šiandien turime 95-ą baleto sezoną – turim be galo didelį palikimą ir nemažą Lietuvos baleto istoriją, kurią reikia auginti, puoselėti ir įdėti savo indėlį. <...>
Man reikėjo sau atsakyti į klausimus, ar aš noriu savanaudiškai tęsti choreografo karjerą, išvažiuoti į užsienį ir t.t., <...> ir ką aš galiu duoti, kuo aš galiu būti naudingas Lietuvos baleto istorijai. Galbūt tai skamba labai plačiai, bet aš manau, kad tokia yra meno vadovo pareiga – turime auginti naują kartą, inicijuoti Lietuvos baleto augimą. Manau, kad tam esu pasiruošęs“, – sakė M.Rimeikis.
Jis džiaugėsi, kad baleto trupė yra ambicinga ir pasiruošusi iššūkiams – už tai reiktų dėkoti buvusiam meno vadovui K.Pastorui ir visai teatro komandai: „Jau turiu labai gerą bazę, su kuria galima eiti į priekį.“
Pasak naujojo meno vadovo, teatre ir toliau bus išlaikomas balansas tarp klasikinio ir šiuolaikinio baletų.
„Klasikinis baletas yra mūsų pagrindas. Tačiau jei pagrindinė kryptis yra klasika, tai nereiškia, kad niekas nesikeičia. Iš tikrųjų, klasikinis baletas stipriai evoliucionuoja ir keičiasi. <...> Tam, kad gebėtume šios dienos klasikinį baletą šokti, reikia dėti daug pastangų – tam reiks tam tikrų pokyčių tiek darbo principuose, tiek kalbant apie reikalavimus pedagogams ir repetitoriams.
Kurti šiuolaikinius spektaklius reikia labai atsakingai. Daug kas, kas pavadinta šiuolaikiniu spektakliu, dažnai yra nebe šiuolaikinis [spektaklis]. Mano noras būtų, kad mūsų artistai galėtų atlikti, o žiūrovai pamatyti naujausius šių dienų choreografų darbus“, – teigė M.Rimeikis.
Pasak jo, Lietuvos baletas tampa įdomus pasauliui – ne tik kaip gerus spektaklius atkartojantis, bet ir gebantis kurti savo veidą: „Svajoju, kad sukursime tokį spektaklį, per kurį mus sužinos dar ir dar daugiau pasaulio.“
Nuotoliniu būdu atsisveikinimo žodį taręs K.Pastoras už devynerius metus darbo dėkojo teatrui, šokėjams, o taip pat ir auditorijai.
„Tai labai vertinga auditorija, gausiai lankanti pasirodymus. Ji turi savo skonį. Kai dirbau baleto meno vadovu, visada į tai atsižvelgdavau. Man tai buvo labai svarbu, nes manau, kad tokią auditoriją reikia branginti ir jos negalima prarasti“, – kalbėjo K.Pastoras.
Teatro vadovas Jonas Sakalauskas, išreikšdamas pasitikėjimą M.Rimeikiu tiek kaip vadovu, tiek kaip choreografu, atkreipė dėmesį į teatre planuojamus pokyčius. Ketinama per penkerius metus baleto trupę sustiprinti 15 artistų, taip pat plėtoti baleto ir operos inkubatorių – „ekosistemą, skirtą jaunų choreografų, režisierių, kompozitorių atsiradimui, kurie nori save reikšti balete ir operoje.“