„Saulės ir jūros“ bilietai Vilniuje iššluoti per parą – skelbiami papildomi rodymai

Vos tik paskelbus apie „Auksiniu liūtu“ Venecijos meno bienalėje apdovanotos operos-performanso „Saulė ir jūra“ rodymą Vilniuje, bilietai į kūrinį išpirkti per parą. Atsižvelgdami į didelį susidomėjimą, renginio organizatoriai skelbia papildomus rodymus gruodžio 15 ir 20 dienomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Opera-performansas „Saulė ir jūra (Marina)“ Venecijos meno bienalėje, 2019
Opera-performansas „Saulė ir jūra (Marina)“ Venecijos meno bienalėje, 2019 / Andrej Vasilenko nuotr.

Žiūrovų anšlago menininkių Rugilės Barzdžiukaitės, Vaivos Grainytės ir Linos Lapelytės kūrinys sulaukė dar 2019 m. tarptautinėje Venecijos meno bienalėje. Visus pusę metų prie Lietuvos paviljono, kur kūrinys buvo rodomas, driekėsi norinčiųjų pamatyti eilės, o jose tekdavo stoviniuoti net ir dvi ar tris valandas. Šį rudenį „Saulei ir jūrai“ keliaujant po pasaulį panaši žiūrovų eilė nusidriekė ir prie Malmės kunsthalės (Švedija), o į kūrinio rodymą Los Andželo šiuolaikinio meno muziejaus MOCA erdvėse visi bilietai buvo išpirkti per aštuonias minutes.

Pirmą kartą po pelnytų prestižinių apdovanojimų Lietuvoje rodomas kūrinys kvies į išskirtinės architektūros pastatą – Vilniaus taksi parką, kuriame iš kelių aukštų serpantino lankytojai galės stebėti apačioje ant 25 tonų smėlio gulinčius ir dainuojančius vasarotojus. Pagaviai, su švelnia ironija ir nerimu „Saulė ir jūra“ pasakoja apie klimato kaitą, kūniškumą ir visuotinį nuovargį. Ilgai laukto ir kelis kartus dėl pandemijos atidėto rodymo Vilniuje proga specialiai ruošiama lietuviška kūrinio versija.

Andrej Vasilenko nuotr./Opera-performansas „Saulė ir jūra“ Venecijos bienalėje
Andrej Vasilenko nuotr./Opera-performansas „Saulė ir jūra“ Venecijos bienalėje

Bilietus platina Bilietai.lt. Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė. Projekto partneriai „Triniti Jurex“, „Grinda“ . Informaciniai partneriai: „JCDecaux“, LRT, „Žmonės“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis