Parlamentarė piktinosi, kad kontraversiškas spektaklis toleruojamas „katalikiškos kultūros krašte“. „Ar Kultūros ministerija mano, kad toks spektaklio siužetas yra etiškas ir ar nesiruošia apginti Lietuvos piliečių teisės, kad nebūtų išniekinamas daugumos tikėjimas ir tradicinė religija“, – klausė Seimo narė V. Aleknaitė-Abramikienė.
Festivalio „Sirenos“ organizatorių pranešime spaudai pastebima, kad pektaklio nemačiusi ir susidariusi savo nuomonę iš klaidingą informaciją paskleidusios vienos lietuviškos žiniasklaidos priemonės, Seimo narė pasiūlė ministrui sustabdyti rodymą spektaklio, kurį prodiusavo per 20 didžiausių Europos teatrų ir teatrų festivalių, jų tarpe ir Avinjono festivalis (Prancūzija), „Theater der Welt“ 2010, Oslo Nacionalinis teatras (Norvegija), Tarptautinis teatro festivalis DIALOG (Vroclavas, Lenkija), BITEF (Belgrado tarptautinis teatro festivalis), Tarptautinis Čechovo teatro festivalis (Maskva, Rusija).
Teatro festivalio „Sirenos“ rengėjai skatina ir pasipiktinusią Seimo narę, ir žiniasklaidos atstovus, kurie išplatino neteisingą informaciją apie „išmatomis drabstomą Kristaus veidą“, prieš rengiant panašaus pobūdžio pranešimus surinkti faktinę informaciją.
Spektaklio metu naudojamas renesanso tapytojo Antonello da Messinos paveikslo „Salvator mundi“ fragmentas su Jėzaus atvaizdu nėra drabstomas išmatomis, tvirtina organizatoriai.
Į V. Abramikienės iškeltą klausimą „Ar galima tokį
Po spektaklio parodymo tarptautiniuose festivaliuose, įvairiose šalyse pasirodė recenzijos, kuriose kritikai pabrėžia spektaklio dvasingumą ir humanistinį užtaisą. Kanadietis teatro kritikas Chadas Dembskis po spektaklio peržiūros „Canada Play“ festivalyje birželio mėnesį rašė: „Po šio spektaklio aš geriau suprantu, kokį pažeminimą, nusivylimą ir gėdą patiria žmogus, kurio kūnas nustoja veikti. Man šis kūrinys nėra iš tų, kuriuos būtų galima įvertinti žodžiais „geras“ ar „blogas“. Tai yra vienas geriausių avangardinio teatro pavyzdžių. Žaviuosi kūrėjais, kurie nepabūgo nueiti toli ir patyrinėti temas, kurias taip mažai menininkų ryžtasi paliesti, ką jau kalbėti apie grafinį jų atskleidimą scenoje.“
Kuomet po spektaklio premjeros Prancūzijoje radikalieji katalikai iš Institut Civitas rengė protestus, apmėtė kūrėjus kiaušiniais ir nutraukė spektaklį, juos pasmerkė ir Paryžiaus merija, ir Prancūzijos kultūros ministras Frédéric Mitterrandas, sakydamas, jog „Jie pažeidė esminį išraiškos laisvės principą, kurį saugo Prancūzijos teisinė sistema“.
„Sirenų“ meno vadovė Audra Žukaitytė kviečia nespręsti apie meno kūrinį iš vieno fragmento – tie, kam rūpi spektaklio meninė vertė, tegu pirma patys jį pasižiūri ir tuomet komentuoja. Žukaitytės teigimu, „meno laisvė yra nekvestionuojama. Tikėjimas nereiškia, kad į religiją privaloma žvelgti dogmatiškai“.