Meninio tyrimo „Čia tada, ten dabar“ kūrybiniai ieškojimai prasidėję nuo siekio atrasti ir išreikšti savitą laiko, laikiškumo raiškos būdą fotografijoje, autorę atvedė prie kūrybinio eksperimento, kuriuo bandoma perteikti temporalumą ir neapgręžiamą fizinio laiko tėkmę ribotomis statiškos plokštumos priemonėmis. Kiekviename dvigubos ekspozicijos atspaude, saulės spindulių šviesa yra užfiksuota su aštuonių minučių tarpu. Serijos fotografijos yra vienetiniai (negatyvo neturintys) atspaudai išgauti panaudojant sidabro želatininį popierių ir įvairias didelio formato kameras, optiką ir tiesioginę saulės spindulių skleidžiamą šviesą.
„Praeitis yra palikus savo atvaizdus literatūriniuose tekstuose – taip kaip šviesa palieka atspaudus fotografinėje plokštelėje. Tik ateitis turi pakankamai aktyvių reagentų, galinčių tokius atspaudus tobulai išryškinti.“ (André Monglond (1930), op. cit. in Walter Benjamin, The Arcades Project, Cambridge: Belknap)
Dovilė Dagienė–DoDA – menininkė, fotografė gyvenanti ir kurianti Vilniuje. 2020 m. Vilniaus dailės akademijoje baigė doktorantūros studijas ir apgynė meno daktaro laipsnį. Pratarmę anglų kalba parašė švedų rašytojas Ulf Peter Hallberg (vertė Tomas Čiučelis), kuris Lietuvoje geriausiai žinomas dėl savo knygos „Europos šlamštas“. Albumo dailininkas: Gytis Skudžinskas. Albumą išleido: Lietuvos fotomenininkų sąjungos fotografijos fondas.