„Kiekviename iš mūsų, įskaitant ir tave su manimi, esama ir vyriškumo ir moteriškumo – viename daugiau, kitame mažiau. Tik išmokę su tuo susitaikyti galėsime pasiekti darnų Vienį.
– Ar tu nori pasakyti, kad manyje esama vyriškumo?
– O taip, žinoma. Ir moteriškumo manyje.
– O Rumis ? Kaipgi jis?
Šamsas greitai nusišypsojo.
– Kiekvienas vyras turi moteriškumo.
– Net tie, kurie labai vyriški?
– Ypač tie, brangioji, tarė Šamsas, palydėdamas savo žodžius akies mirktelėjimu ir pritildęs balsą iki šnabždesio, tarsi atskleisdamas paslaptį“
Elif Shafak „Keturiasdešimt meilės taisyklių“
Menininkas V.Viningas pristato savo naujausią tapybos parodą „Moters anatomija“, kurioje nagrinėja ne tik vyrą ir moterį kaip atskirus subjektus, bet giliau įsigilina į vyriškumo ir moteriškumo temas. Jo darbai kviečia žiūrovą apmąstyti šias sąvokas platesniame kontekste, atspindinčiame socialines, kultūrines ir asmenines patirtis.
„Visų parodoje eksponuojamų paveikslų – džiazo, imtynių, teniso, baleto tematiką vienija tai, kad juose visuose vaizduojama moteris. Per šokančios, dainuojančios, grojančios, kovojančios moters charakteringą judesio anatomiją, menininkas braunasi link žmogiškosios gelmės, sielos, tarsi norėdamas rasti atsakymus į klausimus, kurie dar neužduoti, bet kažkur viduj kirba nepažinumo smalsumas, vedantis prie prima balerinos, kovų menų pasaulio čempionės ar džiazo roko divos Amy Winehouse studijos. Su kiekviena iš jų vyksta nebylus vidinis dialogas – akis į akį. Sudėtingas ir dramatiškas, atimantis daug energijos, arba lengvas ir žaismingas ir visais atvejais – teikiantis emocinį pasitenkinimą.
Visi menininkai daugiau ar mažiau, užslėptai savo kūryboje pasitelkia savo gyvenimą. Nesąmoningai, organiškai. Todėl Tapytojo V.Viningo paveikslas tampa savarankišku „gyvu organizmu“, nepaliekančiu žiūrovo abejingu, rezonuojančiu, užmezgančiu intymią pažintį, dažnai lemtingą – kai šie du apsigyvena kartu, bendruose namuose.“