Šis paveikslas buvo nupirktas Naujajame Orleane vieno nekilnojamojo turto išpardavimo metu, o iki tol jis praktiškai glūdėjo užmarštyje. Jis buvo parduotas 2017 metais, kaip buvo iš naujo atrastas „prarastasis“ L.da Vinči darbas – anoniminis pirkėjas, kuris paskui laikė jį paslėptą, tąkart sumokėjo daugiau nei 450 milijonų JAV dolerių.
Po dvejų metų atsiradusi galimybė pamatyti šį kūrinį jubiliejinėje Luvro muziejaus parodoje sukėlė sensaciją tarptautiniame meno pasaulyje, o jam ten nepasirodžius, kilo tikra naujų klausimų audra.
Ar Luvras padarė išvadą, kad paveikslas iš tiesų nėra Leonardo da Vinči kūrinys, kaip kad tvirtino saujelė entuziazmo apimtų ekspertų?
Ar pirkėjas, kuris, kaip pranešama, yra Saudo Arabijos sosto paveldėtojas princas Mohammedas bin Salmanas, nors jis niekada to nepripažino, atsisakė leisti jį eksponuoti, bijodamas viešo tikrinimo?
Intriguojanti mintis, kad įžūlus Saudo Arabijos princas galėjo pakloti milžinišką sumą už klastotę, jau įkvėpė ne vieną rašytoją, dokumentinių filmų kūrėją, meno pasaulio apkalbų skilčių autorių, net buvo pasiūlyta šia tema sukurti Brodvėjaus miuziklą.
Bet nė vienas iš šių gandų nebuvo tiesa.