Naują koncertinį sezoną Klaipėdos koncertų salė klausytojus pasitiks atnaujintu vizualiniu identitetu

Profesionali scenos meno koncertinė įstaiga Klaipėdos koncertų salė (KKS) naują sezoną pasitinka atnaujinamu vizualiniu identitetu. Logotipo pokyčiai ir vizualinės komunikacijos priemonių sukūrimas įgyvendintas bendradarbiaujant su reklamos agentūra „Stand UP“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujasis Klaipėdos koncertų salės vizualinis identitetas
Naujasis Klaipėdos koncertų salės vizualinis identitetas / Klaipėdos koncertų salės nuotr.

Vizualinio identiteto atnaujinimas brandintas jau kurį laiką. Kryptingai svarstyti sprendimai, kurie pabrėžtų inovatyvų KKS komandos, meno kolektyvų požiūrį bei perteiktų scenos menų preciziškumą. Įstaigos siekis būti pastebimai ir atpažįstamai, kai nuolat didėja komunikacijos ir reklamos priemonių pasiūla bei įvairovė, natūraliai suformavo poreikį atnaujinti.

„Šiais pokyčiais tikimės pasiekti dar didesnę auditoriją, o ypač atkreipti ir jaunesnės auditorijos dėmesį. Sieksime išsiskirti originalia bei paveikia komunikacija, tačiau tuo pat metu ir atspindėti Koncertų salės stipriąsias savybes – profesionalumą, kūrybiškumą bei tradicijų tęstinumą“, - akcentuoja KKS prekės ženklo vadybininkė Dovilė Padegimaitė.

Agentūros „Stand UP“ kūrybos vadovė Inesa Budginė pabrėžia, kad sparčiai kintant žmonių informacijos priėmimo būdams, prekės ženklams taip pat būtina keistis. „Šiandien įstaigai nepakanka turėti vien logotipą. Siekiant tinkamai reprezentuoti veiklą, vertybes skirtingose medijose, o ypač ir socialiniuose tinkluose, vizualinis identitetas itin svarbus.

Nusprendus atnaujinti Koncertų salės įvaizdį, pradėjome nuo logotipo, o toliau sprendėme vizualinės komunikacijos iššūkius – kaip per vizualines priemones perteikti įstaigos vertybes, darbo specifiką“, - pasakojo I. Budginė. „Stand UP“ kūrybos vadovė teigia, kad prekės ženklas - tai ne tik logotipas, bet ir grafinė kalba, šriftai, spalvos, vaizdai; visa tai sudaro vizualinį įstaigos atpažįstamumą.

Naujinant KKS logotipą ir kuriant vizualinį identitetą, buvo panaudota stilizuota muzikos ženklų sistema. Logotipo formoms naudoti kintančios dinamikos ženklai crescendo (garsinti) ir diminuendo (tylinti). Skirtingais kampais pasukti šie simboliai suformavo logotipą „KKS”. Aiškios šrifto linijos ir kampuotumas naujajame logotipe atspindi profesionaliajame mene itin svarbų preciziškumą bei šiuolaikiškumą. Logotipą papildo ir pilnas įstaigos pavadinimas, kuriam parinktas modernus, aiškiai įskaitomas šriftas. Stilistikai papildyti sukurta vizualinė grafinė kalba. Joje naudojamos stilizuotos natos, smuiko bei boso raktų elementai, pauzės.

Koncertų salė pažymės 19-ojo sezono pradžią atnaujintu vizualiniu identitetu. Klaipėdiečiai ir miesto svečiai nuo rugsėjo 15-osios kviečiami į jau tradicija tapusį šiuolaikinės muzikos festivalį „Permainų muzika“, kuris ir atvers naują koncertinį sezoną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis