E.Karpavičiūtės drobėse vaizduojami išskirtiniai meno pasaulio žmonės – menininkai, kuratoriai ir galerininkai, save nesunkiai atpažins ir Lietuvos meno figūros. Šalia jų tapytoja vis įterpia ir savo pačios atvaizdą, taip tarsi įvertindama savo vietą meno lauke, svarstydama, ar įmanomas šiame įtakų žaidime autentiškas menininko balsas.
Tapomose situacijose dažnai jaučiama pačios menininkės režisūra. „Meno pasaulis ir jo ritualai mano tapyboje dažnai įgauna teatro, spektaklio, performanso atspalvį – ne veltui vadiname jį meno scena. Taigi ekspozicijoje ir siekiu tai simboliškai atskleisti. Noriu kilstelėti šios scenos uždangą ir atverti įprastai nematomus jos užkulisius“, – sako E.Karpavičiūtė. Tapytoja savo kūriniuose reaguoja į kultūros aktualijas, pavyzdžiui, jos bendruomenę sukrėtusį „Me Too“ judėjimą.
E.Karpavičiūtės meninių tyrimų objektas – kultūros ir meno pasaulis. Pagrindiniai jos darbų motyvai – meno kūriniai ir jų ekspozicijos, meno institucijos, meniniai įvykiai, meno veikėjų portretai. Naujausiuose darbuose E. Karpavičiūtė sutelkia dėmesį į menininko padėtį, apmąsto besikeičiantį menininko įvaizdį visuomenėje, griauna įsigalėjusius mitus ir populiarias nuostatas apie menininkus bei kūrybą. Ji negailestingai apnuogina kūrybinį procesą, pašalina iš jo poetiką ir mūzas, pabrėžia meno institucijų ir meno rinkos svorį menininko kūryboje. Parodos pavadinimas „Making Myself“ (liet. „Kuriant save“) ne tik paveikslą, bet ir patį menininką pristato kaip produktą, savotišką prekės ženklą.
Paroda „The Rooster Gallery“ (Gynėjų g. 14) veiks lapkričio 7–21 d.