Lietuvio sukurtas VHS kasečių dizainas laimėjo prestižinį apdovanojimą

Nors karantinas uždarė valstybių sienas, bet geroms naujienoms sklisti tai netrukdo. Los Andžele virtualiai vykusiuose kasmetiniuose pakuočių dizano apdovanojimuose nuskambėjo ir Lietuvos vardas. Prestižiniuose „The Dieline“ apdovanojimuose kūrybos direktoriaus Aurimo Kadzevičiaus idėja sukurti VHS kasečių dizainą menančias brošiūras buvo įvertinta antrąja vieta, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Dizaineris Aurimas Kadzevičius ir jo darbas
Dizaineris Aurimas Kadzevičius ir jo darbas / Audriaus Solomino nuotr./ Kerniaus Pauliukonio nuotr./ „Packshot“ nuotr.

Sidabrinis laimėjimas į Lietuvos kūrėjų pasiekimų istoriją įeina ne tik kaip aukščiausias pasaulinis įvertinimas pakuočių dizaino srityje – ne mažiau svarbus faktas, kad šioje milžiniškoje konkurencinėje kovoje, kurioje kasmet dalyvauja milijoninius biudžetus kūrybai galinčios skirti agentūros, vienu aukščiausių apdovanojimų iš 1400 dalyvių įvertintas nepriklausomas kūrėjas A. Kadzevičius.

„Kad visa tai ne pokštas, o realybė, įsitikinau tik virtualių apdovanojimų metu pabendravęs su „The Dieline“ įkūrėju Andrew Gibbs ir jo kolege Jessica Deseo. Naujienos iš Los Andželo šiuo keistu karantino metu, kai daugelis svarbiausių kasmetinių renginių ir apdovanojimų perkelti į ateinančius metus, skambėjo gana siurealistiškai“, – pasakojo A. Kadzevičius, atstovaujantis savo įkurtai vieno žmogaus agentūrai „Pencil & Lion“.

Kernius Pauliukonis nuotr./ „Packshot“ nuotr./„The Dieline“ apdovanojimų nugalėtojai
Kernius Pauliukonis nuotr./ „Packshot“ nuotr./„The Dieline“ apdovanojimų nugalėtojai

Pernai už valgomą alaus butelio etiketę garsiausių kūrybinių industrijų apdovanojimų „D&AD“ mediniu pieštuku įvertintas A.Kadzevičius džiaugiasi, kad tokie laimėjimai leidžia atsiskleisti ir nepriklausomiems kūrėjams, o tai dar labiau įkvepia tobulėti, ieškoti inovatyvių sprendimų ir kartu su drąsiais klientais siekti naujų aukštumų.

Jungtinėje Karalystėje jau daugiau nei 40 metų veikiančiai kalbų mokyklai „SUL Education“ skirta reprezentacinė brošiūros pakuotė neatsitiktinai primena legendines VHS kasetes. Tais pačiais 1976 metais, kuomet Japonijoje buvo išleista pirmoji VHS vaizdo kasetė, savo pirmuosius studentus pasitiko ir minėta kalbų mokykla.

Vaizdo kasetę primenanti brošiūra taip pat simbolizuoja ir kūrybišką požiūrį į kalbų mokyklos edukacijos procesus. Siekiant brošiūros funkcionalumo ir interaktyvumo, joje patalpinta šokančio roboto animacija, kuri tampa matoma greitai varčiant brošiūros puslapius. Konkretus personažas ir kūrybinis sprendimas pasirinktas tikslingai – viena populiariausių „SUL Education“ programų yra vasaros metu vykstanti robotikos laboratorija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs