Sidabrinis laimėjimas į Lietuvos kūrėjų pasiekimų istoriją įeina ne tik kaip aukščiausias pasaulinis įvertinimas pakuočių dizaino srityje – ne mažiau svarbus faktas, kad šioje milžiniškoje konkurencinėje kovoje, kurioje kasmet dalyvauja milijoninius biudžetus kūrybai galinčios skirti agentūros, vienu aukščiausių apdovanojimų iš 1400 dalyvių įvertintas nepriklausomas kūrėjas A. Kadzevičius.
„Kad visa tai ne pokštas, o realybė, įsitikinau tik virtualių apdovanojimų metu pabendravęs su „The Dieline“ įkūrėju Andrew Gibbs ir jo kolege Jessica Deseo. Naujienos iš Los Andželo šiuo keistu karantino metu, kai daugelis svarbiausių kasmetinių renginių ir apdovanojimų perkelti į ateinančius metus, skambėjo gana siurealistiškai“, – pasakojo A. Kadzevičius, atstovaujantis savo įkurtai vieno žmogaus agentūrai „Pencil & Lion“.
Pernai už valgomą alaus butelio etiketę garsiausių kūrybinių industrijų apdovanojimų „D&AD“ mediniu pieštuku įvertintas A.Kadzevičius džiaugiasi, kad tokie laimėjimai leidžia atsiskleisti ir nepriklausomiems kūrėjams, o tai dar labiau įkvepia tobulėti, ieškoti inovatyvių sprendimų ir kartu su drąsiais klientais siekti naujų aukštumų.
Jungtinėje Karalystėje jau daugiau nei 40 metų veikiančiai kalbų mokyklai „SUL Education“ skirta reprezentacinė brošiūros pakuotė neatsitiktinai primena legendines VHS kasetes. Tais pačiais 1976 metais, kuomet Japonijoje buvo išleista pirmoji VHS vaizdo kasetė, savo pirmuosius studentus pasitiko ir minėta kalbų mokykla.
Vaizdo kasetę primenanti brošiūra taip pat simbolizuoja ir kūrybišką požiūrį į kalbų mokyklos edukacijos procesus. Siekiant brošiūros funkcionalumo ir interaktyvumo, joje patalpinta šokančio roboto animacija, kuri tampa matoma greitai varčiant brošiūros puslapius. Konkretus personažas ir kūrybinis sprendimas pasirinktas tikslingai – viena populiariausių „SUL Education“ programų yra vasaros metu vykstanti robotikos laboratorija.