„Open Talks“ pokalbis su animacijos kūrėju Ignu Meilūnu — 15min tiesioginėje transliacijoje

Antradienį kino gurmanai turės galimybę pasinerti į animacijos pasaulį ir išgirsti apie animacinių filmų kūrimo subtilybes. Pirmame šio rudens atvirų pokalbių ciklo „Open Talks“ susitikime – animacinių filmų ir reklamų kūrėjas Ignas Meilūnas. Tiesioginė „Open Talks“ transliacija vyks rugsėjo 15 d. nuo 19 val. naujienų portale 15min. I.Meilūną kalbins kino žurnalistė ir kino programų kuratorė Dovilė Grigaliūnaitė.
Temos: 2 Kinas Animacija

Ignas Meilūnas, dirbantis laisvai samdomu 3D ir stop-kadro animatoriumi bei režisieriumi, papasakos apie pasirinkto profesinio kelio subtilybes, kūrybinius žingsnius bei iššūkius, su kuriais susiduria animacijos kūrėjai. Ignas baigė inžinerinės informatikos studijas Vilniaus Gedimino technikos universitete, dirbo O.Koršunovo ir G.Varno teatrų trupėse garso dizaineriu ir video projekcijų operatoriumi. Igno debiutinis trumpametražis filmas „Miškas“ buvo apdovanotas „Sidabrine gerve“ kaip geriausias 2015 m. lietuviškas animacinis filmas.

Antradienio vakaro diskusiją papildys trijų animacinių trumpametražių filmų peržiūra. Kino mėgėjai renginyje galės pamatyti Igno Meilūno kurtus filmus: „Miškas“ (2015 m., 12 min.), festivalių numylėtinį, dviejų minučių trukmės „Pono Nakties laisvadienis“ (2016 m.) bei naujausią Igno darbą – lėlinės animacijos filmą „Matilda ir atsarginė galva“ (2020 m., 13 min.).

„Open Talks“ — atvirų pokalbių ciklas su jaunosios kartos lietuvių filmų kūrėjais, kurį nuo 2019 m. metų spalio rengia lietuviškų trumpametražių filmų agentūra „Lithuanian Shorts“. Ankstesnėse diskusijose dalyvavo tokie lietuvių kino režisieriai kaip Andrius Blaževičius, Marija Kavtaradzė, Karolis Kaupinis, Titas Laucius, Jonas Trukanas, Urtė Oettinger ir Klaudija Matvejevaitė. Jų pokalbius galite išgirsti Spotify ir 15min tinklalaidėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis