Parodoje eksponuojama 600 atspausdintų tarpukario reklamų, kurios, kaip ir anuomet, yra pateiktos ant lauko stendų ir suklijuotos viena ant kitos. Plakatuose reklamuojamos cigaretės, alus, siuvimo mašinos, lūpų dažai ir net kiaulių pašaras. Visos reklamos stebina savo dizainu bei tekstu.
„Tarpukario plakatuose matome daugiau teksto, ko beveik nepamatysime dabartinėje reklamoje. Šiandien yra didžiulė sklaida ir reklamas matome visur, joms skiriame žymiai mažiau dėmesio negu anų laikų žmonės, dabar tikrai nesustotumėme paskaityti kas jose rašome. Taip pat šiandien reklamos kūrėjus riboja daug įstatymų, o anuomet buvo galima skelbti informaciją nepatikrintą jokiais tyrimais bei vartoti šnekamąją kalbą“, – apie šiandieninės ir tarpukario reklamos skirtumus pasakojo parodos iniciatorius Ramūnas Minkevičius.
Lankytojai taip pat gali apžiūrėti kaip atrodė tarpukario laikų redaktoriaus kambarys, kuriame stovi tikri antikvariniai to laikmečio baldai, kuriuos, labai panorusiems, galima įsigyti.
Redaktoriaus kabinete sutiktas Lietuvos žurnalistų sąjungos Kauno skyriaus valdybos pirmininkas Vidas Mačiulis džiūgavo parodos idėja: „Labai sveikintina idėja. Man labai džiugu, kad jauni organizatoriai įdėję daug pastangų, surinkę ir atspausdinę daugybę plakatų, plačiai visuomenei sudarė galimybę pamatyti kaip atrodė tarpukario reklama. Tik apsižvalgius parodoje susimąsčiau, kaip ilgai kai kurios lietuviškos įmonės gyvuoja.”
Paroda „Tarpukario Lietuvos reklama“ Kauno „Pienocentre“ veiks iki rugpjūčio 18 dienos. Parodos lankymas nemokamas.