„Labai įdomu atsigręžti ir pažvelgti į laisvos Lietuvos reklamos istoriją. Kaip ir kitose srityse, nuėjome ilgą kelią nuo šypseną dabar keliančių sprendimų devyniasdešimtaisiais iki darbų, kurie šiandien varžosi tarptautiniuose apdovanojimuose. Pats laikas tai įvertinti“, – idėją pristatė „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.
Vasario 8 d. rinkodaros konsultacijų grupės „Synthesis Consulting Group“ erdvėje industrijos dalyviai vertins reklaminius klipus, sukurtus nuo 1990-ųjų iki šių dienų. Trumpąjį sąrašą sudarė pagrindinių agentūrų atstovai – „New!“ partneris ir kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas, „Autoriai“ įkūrėja ir vadovė Giedrė Ona Šileikytė, „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius, „Mãrios“ partnerė ir kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė bei kiti patyrę reklamos vilkai.
Renginio metu taip pat bus įrašytas industrijai skirtos tinklalaidės „ADC*talks“ naujas epizodas. Jos kūrėjas R.Stanevičius kalbins žymiausius lietuviškų reklamų kūrėjus, o šie dalinsis nuo intriguojančių užkulisių iki TV ekranų vingiuojančiomis istorijomis.
Ši iniciatyva – pirmasis renginys, skirtas Lietuvoje pažymėti artėjantį tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ 70-ąjį jubiliejų. Vasario 27 d. kino ekranus pasieks „Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“, kurios sugrąžins į daugeliui nematytas video reklamos ištakas ir primins jau istorija tapusius darbus.
„Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“ – tai ne šiaip festivalio „Kanų liūtai“ 1954-2023 metų darbų istorija. Tai gyvas liudijimas apie besikeičiantį pasaulį, kurio kūrėjai – legendomis tapusios reklamos asmenybės. Džiaugiamės, kad šis globalių reklamų renginys paskatins prisiminti ir ikoniškiausias Lietuvos reklamas“, – sako „Geriausias Kanų liūtų reklamas” organizuojančios „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė.
Reklamai neabejinga visuomenės dalis irgi turės progą tarti žodį. Vasario 12 d. naujienų portale15min startuos balsavimas, kurio dalyviai galės balsuoti už jiems labiausiai įsiminusius lietuviškus reklaminius klipus.