Septintojo dešimtmečio Londonas – Tado Baginsko nuotraukose

Įtraukiantis 7 dešimtmečio Londonas atgyja Tado Baginsko kadruose. Architekto ir dizainerio įamžintame miesto gyvenime – nuo tuometinių drabužių ir šukuosenų madų, iki gerai atpažįstamų Londono centrinių gatvių ar užmiesčio kadrų, rašoma leidyklos „Lapas“ pranešime.
Septintojo dešimtmečio Londonas T.Baginsko nuotraukoje
Septintojo dešimtmečio Londonas T.Baginsko nuotraukoje / Leidyklos „Lapas“ nuotr.

Tadas Baginskas – pagrindinis šiemet Metų knygos rinkimuose nominuotos Karolinos Jakaitės knygos „Šaltojo karo kapsulė. Lietuvių dizainas Londone 1986" herojus. Būdamas Lietuvos ekspozicijos Londono parodoje pagrindiniu architektu, tarp paviljono montavimo darbų vaikščiojo Londono gatvėmis ir fiksavo laisvo gyvenimo tėkmę ir dvasią. Pirmą kartą knygoje pristatytos nuotraukos šiandien virsta 5 fotoplakatų serija.

Leidyklos „Lapas“ nuotr./Septintojo dešimtmečio Londonas T.Baginsko nuotraukoje
Leidyklos „Lapas“ nuotr./Septintojo dešimtmečio Londonas T.Baginsko nuotraukoje

„Tado Baginsko Londono vaizdai – tai dizainerio fotoužrašai, iš už geležinės uždangos ištrūkusio menininko žvilgsnis. Važiuodamas į Londoną Tadas Baginskas vežėsi fotoaparatą „Fed". Ir savo asmeniniame archyve daugiau kaip 50 metų saugojo 4 skaidrių dėžutes, kuriose tilpo 190 spalvotų „Orwo" juostelių", – sako dizaino istorikė Karolina Jakaitė.

„Tada buvo Bitlų laikas, gėlių vaikai, ryškiausios spalvos. [...] Pamačiau tą visą fainą ir tokį natūralų jų gyvenimą. Su spalvom, ypatingais drabužiais. Pikadilyje merginos vaikšto su bryliais, tokiom skrybėlėm, mini sijonais. [...] Aš ten viską stebėjau. Mes su Stoškum taip nutarėm, kad geriau pabūti pusantro mėnesio baltu žmogum, nes paskui vis tiek neleis niekur mums važiuoti", – sako dizaineris, architektas T.Baginskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis