Po pirmojo „Menas be stogo“ projekto net 7 proc. kūrinių buvo įsigyta, o kai kurie menininkai sulaukė naujų užsakymų arba vertingų partnerysčių pasiūlymų.
„Geriausias kovos su pandemija patirtis turime perkelti į tolimesnį gyvenimą – būtent todėl šis meninis projektas, savotiškas Vilniaus metodo atspindys, tęsia gyvavimą ir tuomet, kai pandemija iš lėto traukiasi. Miestui reikia meno, o menininkams reikia miesto – todėl ši simbiozė puikiai prigijo“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Praėjusiais metais projektas vos per keletą dienų sulaukė daugiau nei 500 menininkų paraiškų. Šimtas kūrinių buvo atrinkti ir eksponuoti mieste esančiose lauko reklamos plokštumose, o dar keli šimtai kūrinių buvo rodyti virtualioje galerijoje www.menasbestogo.lt, kuri veikė visus metus. Šis principą projektas išlaikys ir šiemet. „Menas be stogo“ su naujais kūriniais startuos liepos viduryje ir tris savaites mieste bus galima išvysti 100 skirtingų kūrinių, kurie kviesi apsilankyti ir virtualioje galerijoje, o pastaroji veiks visus metus.
„Mūsų komanda nuosekliai remia ir palaiko meno lauką, tačiau pradėdami ši projektą neįsivaizdavome, kad jis sulauks tokio didelio menininkų įsitraukimo. Vienas iš projekto tikslų buvo ir yra – kurti glaudesnį žmonių santykį su menu. Todėl džiugiu, kad miestiečiams ši iniciatyva patiko, nes jau pernai sėkmingai buvo įsigyta projekto dalyvių kūrinių. Tikiuosi, kad ir šiemet žmonės atras savo favoritus, kurie papuoš jų namus“, – teigia lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.
Dalyvavimas projekte nemokamas, visus kūrinių spaudos ir eksponavimo kaštus dengia projekto organizatoriai – Vilniaus miesto savivaldybė ir lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“.
Projekte kviečiami dalyvauti visi profesionalūs menininkai arba jiems atstovaujančios galerijos.