V.Miliaus ekspedicijos istorija
Kelionė per Uralą, pasak Vitoldo, nėra kažkuo ypatinga. Kalnai nėra aukšti, kraštovaizdis taip pat nėra labai išsiskiriantis. Tiesiog „darbas“ už vairo – monotoniškas važiavimas tiesiu keliu (ne serpantinais). Pasak Vitoldo, toks vaizdelis nesikeičia po 15 km ir ilgiau. Važiuoji paskui krovininius automobilius ir negali paskubėti.
Praėjusią naktį „Autobild“ redaktorius nakvojo netoli Čeliabinsko miesto (kadaise jis garsėjo savo traktorių gamykla). Prieš tai žurnalistas išsiklausinėjo tolimųjų reisų vairuotojų, kuris kelias į Maskvą saugiausias. Kolegos jam patarė nevažiuoti naktį pro Čeliabinską. Dėl labai prastos kriminogegninės situacijos šioje zonoje karaliauja reketininkai.
Sėkmingai prasibrovęs per Čeliabinską lietuvis šiuo metu važiuoja Ufos kryptimi. Paklaustas, kas ypatingo nutiko per praėjusias dvi dienas (kol buvo nutrūkęs ryšys su 15min), Vitoldas prisiminė vieną kurioziškiausių kelionės momentų: važiuojant per Kazachijos-Rusijos sieną pareigūnai staiga pareiškė, kad turi areštuoti automobilį. Priežastis paprasta: įvažiuojant į Kazachiją muitininkai neteisingai užpildė automobilio dokumentus. Laimei, po ilgų aiškinimųsi su pamainos viršininku, V.Milių į Rusiją įleido ir automobilio neatėmė.
UAB Altas IT transporto kontrolės sistema/V.Miliaus gegužės 5 d. maršrutas |