5 argumentai, kodėl verta apsipirkinėti išparduotuvėse

Visame pasaulyje išpopuliarėjusias išparduotuves (angl. outlet) dažniausiai renkasi pirkėjai, vertinantys gerai žinomus prekės ženklus. Čia jie gali surasti platų mėgiamo gamintojo ar dizainerio asortimentą, arba įsigyti specialią, tik išparduotuvėms skirtą kolekciją už ženkliai mažesnę kainą. Kokia yra išparduotuvių pasiūlos specifika? Kuo apsipirkimas jose skiriasi nuo apsipirkimo įprastame PC?
Prekių asortimentas / „Parko Outlet“ nuotr.
Prekių asortimentas / „Parko Outlet“ nuotr.

1. Visada su 30 proc. nuolaida

Nors sezoninės nuolaidos yra taikomos ir įprastose, PC esančiose parduotuvėse, tačiau išparduotuvėse nuolaidos yra taikomos ištisus metus. Čia prekes su žinomu prekiniu ženklu galite įsigyti mokėdami nuo 30 proc. mažesnę kainą.

2. Orientuota į tikslą

Įprastuose PC gausu viešojo maitinimo ar pramogų įstaigų, todėl į juos pirkėjas atvyksta ne vien tik apsipirkti, bet ir papramogauti.

Čia prekes su žinomu prekiniu ženklu galite įsigyti mokėdami nuo 30 proc. mažesnę kainą

Į išparduotuvę atvykęs asmuo turi vieną pagrindinį tikslą – įsigyti gerą, žinomo ženklo prekę su nuolaida, todėl čia dažniausiai nerasite kitų pramogų, tokių kaip ledo arenos, kino teatrai ar pan.

Kadangi visa išparduotuvių aplinka yra orientuota tik į apsipirkimą, žinantys, ko nori, pirkėjai gali nesiblaškydami bei taupydami laiką aplankyti norimus prekybos taškus ir susipirkti visą reikiamą prekių sąrašą.

3. Platus asortimentas

Išparduotuvės paprastai pasižymi prekių gausa ir įvairove – čia retai surasite parduotuvių, kurios gali pasiūlyti siauro spektro prekių asortimentą.

Pasirinkimas turi būti platus, kadangi išparduotuvių klientas jaučia pasitenkinimą ieškodamas ir atrasdamas norimą daiktą kuo įvairesniame prekių asortimente.

Prekių asortimentas / „Parko Outlet“ nuotr.
Prekių asortimentas / „Parko Outlet“ nuotr.

4. Siūlo išskirtines kolekcijas

Tikrosios išparduotuvės turi ir specialias, tik joms skirtas kolekcijas arba pavyzdinius modelius.

Žinoma, išparduotuvėse dažniau parduodamos ankstesnių kolekcijų prekės, tačiau tinkliniai nuomininkai rotuoja asortimentą ir tarp šalių, kuriose turi parduotuves, kur pirkimo ir mados suvokimo įpročiai skiriasi, todėl į išparduotuves neretai atvyksta ir toje šalyje neeksponuojami modeliai.

Dėl šios priežasties prekinių ženklų „medžiotojai“ dažnai lankosi išparduotuvėse, kadangi jose galima įsigyti vienetinių prekių.

5. Daugiau prekių už mažesnę kainą

Pirkėjams, kurie vertina kokybiškus gaminius, kaskart tenka spręsti rebusą – kaip už turimą sumą pinigų įsigyti visą norimą asortimentą vienu metu.

prekinių ženklų „medžiotojai“ dažnai lankosi išparduotuvėse, kadangi jose galima įsigyti vienetinių prekių

Tokį klausimą dažnai sprendžia kokia nors sporto šaka užsiimantys asmenys, kuriems būtina profesionali apranga ar įranga. Išparduotuvėse, kur prekę galima įsigyti nemažiau nei 30 proc. pigiau, norimus daiktus galima įsigyti vienu apsipirkimu.

Išparduotuvių pirkėjo krepšelis neretai būna net didesnis nei to, kuris apsiperka įprastuose PC, tačiau išleidę panašią sumą pinigų išparduotuvių klientai nusiperka daugiau prekių ir jaučiasi sutaupę.

Parengta kartu su projekto partneriu

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis