Pirmą kartą pristatytas „Amerikos tarptautinėje žaislų parodoje“ kaip lėlės Barbės vaikinas, Kenas įžengė į sceną 1961-ųjų kovo 11 d. 12 colių ūgio su dabar jau puikiai pažįstama „suklijuota“ plastikinių plaukų šukuosena, Kenas išsiskyrė iš kitų lėlių lentynose raudonomis maudymo kelnaitėmis, paplūdimio rankšluosčiu ir sandalais. Kenas pirmą kartą sutiko Barbę komercinės televizijos reklamos kūrimo metu ir, suprantama, išvydus gražuolę, meilė užgimė iš pirmo žvilgsnio.
„Mūsų šalyje pirmą kartą žavingoji porelė parduotuvių lentynas pasiekė 1991 metais. Labiau pasisekė tiems vaikams, kurie turėjo giminių anapus Atlanto – jie Barbes išvydo jau aštuntojo dešimtmečio viduryje, – sakė Keną ir Barbę gaminančiai bendrovei „Mattel“ Lietuvoje atstovaujančios UAB „Rimonne Baltic“ marketingo vadovė Laura Gajauskaitė. – Stilingiausia pasaulio pora – Barbė ir Kenas – nuolat atspindėdavo tuo metu esančias šukuosenų bei aprangos madas, jas diktavo ir taip augino savo gerbėjų būrį, nemažėjusį net per kelias kartas.“
70-aisiais porelė pasirodė itin stilingomis šukuosenomis ir pradėjo „Quick Curl Barbie“ ir „Superstar Ken“ dešimtmetį. Vienas iš pasaulyje geriausiai atpažįstamų porelės įvaizdžių tapo saulės nubučiuoto įdegio duetas „Sun Lovin Malibu Barbie" ir „Sun Lovin Malibu Ken“. 80-aisiais porelė ir toliau formavo mados tendencijas, demonstruodama vešlius plaukus ir prabangų stilių duete „Dream date Barbie“ ir „Dream date Ken“.
Vėliau, trokšdama permainų, Barbė pradėjo susitikinėti su kerinčios išvaizdos banglentininku Blaine‘u. 2006-aisiais Kenas pasitelkė įžymybių stilistą Phillipą Blochą, tikėdamasis, kad šis padės padaryti Barbei įspūdį. Iš dalies Kenui pavyko – naujasis įvaizdis pelnė keletą gražuolės taškų, tačiau merginos vis dėlto jis neatsikovojo – jie teliko tik draugai.
Po kelerių metų, pragyventų nesirodant viešumoje, 2010-aisiais Kenas visus pribloškė suvaidindamas filme „Žaislų istorija 3“ ir į popsceną sugrįžo kaip geidžiamiausias pasaulio jaunikis. Netrukus ėmė kurtis Keno gerbėjų klubai socialiniuose tinklapiuose „Facebook“, „Twitter“ ir „Foursquare“. Pagal Keno gyvenimo istoriją buvo sukurtas naujas skaitmeninis realybės šou „Tikrasis Kenas. Šauniojo Amerikos vaikino paieška“. O didžiausią šurmulį labiausiai garbinamas vyrų mados diktatorius sukėlė Niujorke, kai ėmė lankytis prabangiuose vakarėliuose. Ypatinga žinia Keno gerbėjams – 2012-ieji paskelbti Keno metais. Ruoškitės!