Pasak jo, vartotoją reikia ugdyti – per jo švietimą bus pasiekti geriausi rezultatai ir restoranų segmente.
„Vartotojas turi būti išprusęs, dėl jo turi stengtis restoranai – gaminti teisingą ir gerą maistą. Kas liečia atšildytą pagamintą maistą, aš būsiu tas žmogus, kuris tikrai norėtų žinoti, kad tas maistas buvo prieš tai užšaldytas, o po to pašildytas. Jis jau yra, pirmas dalykas, negeras dėl kokybės, antras dalykas – sveikatos“, – kalbėjo T. Rimydis.
Jeigu mes parašysime į meniu, kad tas maistas buvo užšaldytas, o po to atšildytas, vartotojai sunerims ir sakys: ne, gal aš pasirinksiu kitą restoraną, kuris gamina šviežią ir kokybišką maistą, – sakė jis.
Pasak jo, maitinimo įstaigos dažnai patieka atšildytą maistą.
„Esu su tuo susidūręs tuose restoranuose, kurie maitina didelius kiekius svečių, tinkliniuose restoranuose tas dalykas yra. Jeigu mes parašysime į meniu, kad tas maistas buvo užšaldytas, o po to atšildytas, vartotojai sunerims ir sakys: ne, gal aš pasirinksiu kitą restoraną, kuris gamina šviežią ir kokybišką maistą“, – sakė jis.
T. Rimydžio teigimu, tokių taisyklių įgyvendinimo sunkumai būtų darbuotojų kvalifikacija – ne visi žino, kaip gaminti iš šviežių produktų – šviežio maisto trūkumas žiemą ir didesni kaštai. Vis dėlto, virtuvės šefas pabrėžė, kad įgyvendindami šias taisykles bendra Lietuvos restoranų patiekalų kokybė pagerės ir Lietuva turės geresnę reputaciją užsienyje.