Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Bulgarijos vyskupas nesugebėjo parduoti laikrodžio „Rolex“, norėdamas apmokėti sąskaitą už elektrą

Vienas aukšto rango Bulgarijos dvasininkas sekmadienį nesugebėjo parduoti savo auksinio laikrodžio „Rolex“, norėdamas apmokėti pinigų pristigusios bažnyčios sąskaitą už elektrą, nes niekas nepageidavo įsigyti tokio prabangaus daikto neturtingiausioje Europos Sąjungos (ES) šalyje.
Šveicariškų laikrodžių „Rolex“ reklama Ciuricho gatvėje
Šveicariškų laikrodžių „Rolex“ reklama Ciuricho gatvėje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pietinio Plovdivo miesto metropolitas Nikolajus praeitą mėnesį nusprendė parduoti laikrodį, kad apmokėtų beveik 3 000 levų (5,3 tūkst. litų) sąskaitą, išrašytą Šv.Marinos bažnyčiai.

„Geriau eisiu į dangų be laikrodžio negu į pragarą – jį turėdamas“, – dvasininko žodžius citavo valstybinė naujienų agentūra BTA.

Tačiau viešos „Rolex“ varžytinės sekmadienį nesulaukė norinčių pirkti dėl didelės pradinės kainos – 11,6 tūkst. levų (20,5 tūkst. litų).

Bulgarijos Ortodoksų Bažnyčia yra didžiausia po valstybės nekilnojamojo turto valdytoja, tačiau jai stinga lėšų apmokėti komunalines sąskaitas, kunigų atlyginimai taip pat menki.

Tuo tarpu metropolito Nikolajaus „Rolex“ ir Varnos miesto metropolito turimas prabangus automobilis „Lincoln“ tapo piktų žiniasklaidos komentarų taikiniais.

Elektra Bulgarijoje sausį pabrango beveik dvigubai, lyginant su gruodžiu, todėl tūkstančiai žmonių išėjo į gatves protestuoti ir praėjusį mėnesį privertė atsistatydinti premjerą Boiko Borisovą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos