Creative Shock’15: prieš pradėdami verslą neprivalote būti geresni už kitus

Šeštadienį, gruodžio 5 dieną, įvyko Creative Shock tarptautinė socialinio verslo konferencija, organizuojama ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto ir ISM Studentų atstovybės. Tai jau penktus metus iš eilės vykstanti atvira konferencija, kasmet suburianti jaunus, ambicingus ir socialiai atsakingus žmones. Šiemet jų – net daugiau nei 250.
Tomaz Stritar
Tomaz Stritar / „Creative Shock'15“ nuotr.

Konferencija prasidėjo atidarymo ceremonija – įžanginį žodį tarė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius bei ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vadovas Ivo Matser.

Konferencijoje pranešimus skaitė net keturi pranešėjai – Lietuvos bei užsienio socialinio verslo atstovai ir lyderiai: socialiniams verslams ir iniciatyvoms pagalbą suteikiančios įstaigos „Geri Norai“ partnerė Andželika Rusteikienė, socialinį verslą skatinančiai organizacijai „Ogunte“ Didžiojoje Britanijoje vadovaujanti Servane Mouazan, vieno didžiausių Europoje vidaus skate parko „Adrenaline Alley“ įkūrėja britė Mandy Young bei didžiausio socialinio verslo inkubatoriaus „Successful Entrepreneur“ įkūrėjas slovėnas Tomaž Stritar. Pranešėjai dalinosi savo patirtimi bei idėjomis, kaip plėtoti socialinį verslą bei prisidėti prie visuomenės gerovės.

„Prieš pradėdami verslą jūs neturite žinoti visko ar būti geresni už kitus. Aistra – tai svarbiausia. Jei esate užsidegę noru įgyvendinti savo idėją, pradžiai užteks net minimalaus žinių bagažo. Vėliau sužinosite ir išmoksite viską, ko jums reikės. Taip, jūs klysite, tačiau tai natūralu. Suklydę nesuabejokite savimi ir nenustokite tikėti savo idėja. Užtikrinu, jog jeigu žiūrėsite pozityviai į viską, kas nutiks jūsų kelyje, jūs pasieksite žvaigždes“, – kalbėjo britė Mandy Young, pagal socialinį verslo modelį veikiančio vidaus skate parko „Adrenaline Alley“ įkūrėja.

Konferencijos metu savo įspūdžiais iš kelionių projekto Tai Yra Afrika“ („TYA“), skirto geriau pažinti verslo ypatumus Ugandoje, dalinosi ir Tomas Montvilas, Creative Shock projekto įkūrėjas. Būtent šio projekto metu surinkta medžiaga panaudota sukurti Creative Shock verslo situacijų konkurso finalinei užduočiai.

Daugiau informacijos apie konferenciją bei konkursą skaitykite čia. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis