„Hadestown“ 73-iuosiuose „Tony“ apdovanojimuose buvo nominuotas 14 kategorijų ir aštuoniose iš jų – tarp jų geriausio miuziklo – nugalėjo.
Šis miuziklas, moderni Orfėjo ir Euridikės mito interpretacija su džiazo ir folkmuzikos numeriais, Brodvėjuje buvo pristatytas balandį po neįprastos 13 metų kelionės.
„Hadestown“, pirmą kartą parodytas Vermonte kaip muzikinis šou be choreografijos elementų, vėliau virto itin populiariu albumu ir mažesnių Londono ir Kanados teatrų šou.
„Jei „Hadestown ką nors reiškia, tai būtų (mintis), kad pokyčiai įmanomi; kad tamsiais laikais vėl ateis pavasaris“, – atsiimdama laimėtą „Tony“ apdovanojimą kalbėjo prodiuserė Mara Isaacs.
Jezo Butterwortho parašyta pjesė „The Ferryman“ šiemet taip pat buvo viena iš favoričių: ji buvo nominuota devyniose kategorijose ir galiausiai laimėjo keturis „Tony“ apdovanojimus, įskaitant prizą už geriausią pjesę.
Samo Mendeso, pripažinto geriausiu pjesių režisieriumi, režisuotame spektaklyje vaizduojama diena iš kaimiečių šeimos gyvenimo 1981-ųjų Šiaurės Airijoje, vadinamųjų „Neramumų“ (Troubles) įkarštyje.
„The Ferryman“ didelėje ir spalvingoje aktorių trupėje yra kūdikis ir net žąsis.
Britų aktorius Jamesas Cordenas, vedęs arenoje „Radio City Music Hall“ vykusią ceremoniją, pradėjo renginį liaupsindamas gyvo teatro privalumus palyginti su transliuojamais šou.
Nors jo humoras buvo apolitiškas, kiti tris valandas trukusio renginio dalyviai palietė politines temas.
Bryanas Cranstonas, pripažintas geriausiu pirmo plano aktoriumi už savo vaidmenį spektaklyje „Network“, pastatytame pagal 1976 metų satyrinį filmą apie televizijos laidų vedėją, dedikavo savo apdovanojimą „visiems tikriems žurnalistams visame pasaulyje“.
„Žiniasklaida nėra liaudies priešė. Demagogija yra liaudies priešė“, – pareiškė serialo „Breaking Bad“ žvaigždė, nusitaikiusi į JAV prezidentą Donaldą Trumpą, dažnai vadinantį jį kritikuojančias žiniasklaidos priemones „liaudies priešėmis“.
Pramogų pasaulis dažnai kaltinamas menkinant moterų ir mažumų narių įnašus – taigi, sekmadienį Brodvėjus pamėgino kiek atkurti pusiausvyrą.
Ali Stroker tapo pirmąja „Tony“ laimėjusia neįgaliojo vežimėlyje sėdinčia aktore už vaidmenį miuzikle „Oklahoma!“, tačiau „Hadestown“ režisierė Rachel Chavkin buvo vienintelė moteris, šiemet režisavusi miuziklą.
„Yra tiek daug moterų, kurios yra pasirengusios, tiek daug kitos odos spalvos artistų, kurie yra pasirengę“, – sakė R.Chavkin savo kalboje.
„Tai ne pasiruošimo, o vaizduotės stygius tame sektoriuje, kuris turėtų įsivaizduoti, koks gali būti pasaulis“, – pridūrė ji.