Dėl politikų išsirengiančių merginų kova Rusijoje tęsiasi: naujas gražuolių atsakas Vladimirui Putinui

Panašu, kad Rusijoje neatsiejama politinės kovos dalimi tampa išsirengiančios merginos – erotizuotus politinius šou surengė Vladimiro Putino, Dmitrijaus Medvedevo šalininkės, o dabar video siužetą parengė ir Eduardo Limonovo idėjų palaikytojos.
Naujojo klipo ištrauka
Naujojo klipo ištrauka / Nuotr. iš „YouTube“

Pirmosios politinius šou Rusijoje pradėjo V.Putiną palaikančios merginos – jos iškėlė šūkį „Nusiplėšk nuo savęs drabužius dėl Putino“ ir kvietė Maskvos gražuoles prieš kamerą išsirengti. Konkurso laimėtojai buvo pažadėtas planšetinis kompiuteris „iPad2“.  Vilkėdamos tik maudymosi kostiumėlius, šios merginos už dyką plovė automobilius.

Atsakydamos į tai D.Medvedevo šalininkės ketvirtadienį Maskvos centre surengė nuogybių šou su alumi.

„Striptizo karą“ dabar joms paskelbė neregistruotos Eduardo Limonovo partijos „Kita Rusija“ šalininkės. Jos taip pat nufilmavo profesionalios kokybės video siužetą, kurio pabaigoje plėšia nuo savęs drabužius už tai, kad „šioje šalyje atsirastų normalus prezidentas.“

Tiesa, reikia pastebėti, kad trumpais sijonais iš juodo „Mercedes“ automobilio išlipusios merginos demonstruoja žymiai mažiau nuogybių nei V.Putino ar D.Medvedevo palaikytojos. Skirtingai nuo Rusijos premjero „gerbėjų“, vaizdo klipe jos taip pat nemini ir jokių konkrečių atstovaujamų lyderių pavardžių bei politinių simpatijų, pristatydamos save kaip „jaunas, sėkmingas merginas“, kurios nori, kad V.Putinas pasitrauktų iš valdžios.

Tai, kad šis klipas nufilmuotas „Kitos Rusijos“ užsakymu, vėliau savo bloge paskelbė šios partijos atstovas spaudai. 
 

VIDEO: Разгром армии Путина

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis