Anksčiau mados dizainerius įkvėpdavo garsūs menininkai, o dabar atėjo įvairaus amžiaus ir išsilavinimo socialinių tinklų vartotojų laikas. Pavyzdžiui, amerikiečių dizaineris Marcas Jacobsas savo madų šou pirmose eilėse pageidauja matyti išpopuliarėjusius mados tinklaraštininkus, o ne šou pasaulio žvaigždes, rašo „Daily Sabah“.
Musulmonių apranga įkvepia nemažai naujosios kartos dizainerių. Tam įtakos turėjo ir išaugusi musulmonių perkamoji galia.
Pastaraisiais metais parduotuvių vitrinose galima pamatyti suknelėmis aprengtus manekenus, kuriems užmautos musulmoniškos skaros. Tai atrodo normalu ir nemusulmoniškose šalyse.
Tai yra auksinė proga drabužių kūrėjams ir mados industrijai, kuri daugelį metų eskalavo nuogą moters kūną, kol galiausiai išsisėmė.
Musulmonių aprangoje įkvėpimo ieško tokie prekių ženklai kaip „Zara“, „H&M“ ir „Forever 21“, „Bergdorf Goodman“, „Macy's“, „Nordstrom“ ir „Barney's New York“.
Norėdami pritraukti tiek konservatyvias klientes, dėvinčias skaras, tiek tas, kurios ieško kažko kito, žinomi dizaineriai kuria islamo įkvėptas kolekcijas, kuriose yra net burkų.
Pavyzdžiui, Victorios Beckham kolekcijoje buvo modelių, kurie buvo akivaizdžiai įkvėpti Didžiojoje Britanijoje gyvenančių musulmonių gatvės stiliaus.
O DKNY net sukūrė kolekciją „Ramadanas“, skirtą musulmonėms moterims.
Mados industrija yra pasmerkta nuolat ieškoti kažko naujo. Akivaizdu, kad musulmonėms skirta mada, kuri yra kitokia – naujas patrauklus veiklos laukas. Tai yra auksinė proga drabužių kūrėjams ir mados industrijai, kuri daugelį metų eskalavo nuogą moters kūną, kol galiausiai išsisėmė.