Avarija įvyko pusketvirto kilometro aukštyje, kai parašiutininkai ruošėsi atlikti sinchronizuotą šuolį. Vis dėlto jie nesitikėjo, kad teks leistis kartu su savo lėktuvo nuolaužomis.
„Mes tą darome nuolatos, – agentūrai „The Associated Press“ sakė vienu iš lėktuvų skridęs šuolių instruktorius Mike'as Robinsonas. – Mes tiesiog nežinome, kas tiksliai visa tai sukėlė.“
64 metų M.Robinsonas ir trys kiti parašiutininkai jau ruošėsi šokti iš savo lėktuvo, kai prie jo iš nugaros priartėjo ir atsitrenkė kitas lėktuvas.
„Jis virto dideliu ugnies kamuoliu, sparnas atsiskyrė, – pasakoja amerikietis. – Visi supratome, kad įvyko avarija. Virš mūsų nebebuvo sparno, todėl tiesiog iššokome.“
Kitame lėktuve buvusius tris parašiutininkus smūgio banga taip pat išstūmė lauk. Dar du sugebėjo iššokti jau po susidūrimo. Visi saugiai nusileido ant žemės.
M.Robinsono lėktuvą valdęs pilotas pasinaudojo avariniu parašiutu. Dėl lengvų sužeidimų jis buvo nuvežtas į ligoninę. Antrojo lėktuvo pilotas sugebėjo nuskristi atgal į oro uostą ir saugiai nusileisti.
Parašiutininkai pasakoja turėję manevruoti, kad nesusidurtų su lėktuvo nuolaužomis.
JAV Federalinės aviacijos administracijos pareigūnai aiškinasi susidūrimo priežastis.
M.Robinsonas, kuriam tai buvo 937-as šuolis su parašiutu, teigia, kad jam ir jo kolegoms nepaprastai pasisekė. „Blogiau būti negalėjo, – sako jis. – Visi iki vieno reagavo taip, kaip reikia.“