„Ežys“ pristato pirmąjį išankstinio mokėjimo klientų aptarnavimo „chat‘ą“ Lietuvoje

„Klausk „Ežio“ gyvai“ – taip vadinasi pirmosios pokalbių internetu (angl. chat) konsultacijos Lietuvos išankstinio mokėjimo kortelių rinkoje. Šį greitą, efektyvų ir nemokamą būdą būti aptarnautiems „Ežio“ klientai nuo šios dienos ras „Ežio“ interneto svetainėje.
Mobilioji aplikacija „Mano Ežys“
Mobilioji aplikacija „Mano Ežys“ / „Google Play“ iliustr.
Temos: 1 „Telia“

„Nuo šiol „Ežio“ klientai atsakymus į jiems rūpimus klausimus gaus jaunimui itin priimtinu būdu, o mūsų konsultantai galės efektyviau įsigilinti į problemas, greičiau perduoti reikalingą informaciją, realiuoju laiku parodyti klientams dominančių telefonų nuotraukas“, – pasakoja „Omnitel“ l. e. p. išankstino mokėjimo paslaugų direktorė Saulė Pauplytė-Markevičienė.

„Omnitel“ klientai pokalbių internetu konsultacijomis „Omni Gyvai“ naudojasi jau trečius metus, nuo 2011-ųjų liepos. Naujasis klientų aptarnavimo būdas sulaukė populiarumo, nes net 90 proc. į „Omni Gyvai“ besikreipusių klientų konsultacijos sulaukia per trumpiau nei minutę. Atsižvelgdama į klientų poreikius, bendrovė „Omnitel“ suteikė galimybę „Omni Gyvai“ konsultacijas pasiekti ir naudojantis „Omnitel“ savitarnos programėle. Ateityje planuojama tokią galimybę įdiegti ir savitarnos programėlėje „Mano Ežys“.

„Klausk „Ežio“ gyvai“ konsultacijos veiks darbo dienomis nuo 8 iki 21 valandos., o savaitgaliais – nuo 10 iki 17 valandos. Kitomis valandomis „Ežio“ klientai galės palikti pranešimą, atsakymą į kurį gaus el. paštu.

Greitas ir nemokamas konsultacijas internetu „Ežio“ klientai gali gauti taip pat ir „Ežio“ mobiliojoje programėlėje „Mano Ežys“, komentaruose prie naujienų ir paslaugų aprašymų interneto svetainėje www.ezys.lt bei „Ežio“ paskyroje „Facebook“ socialiniame tinkle.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai