Japonijoje čiuožykla sukritikuota dėl 5 tūkst. žuvų įšaldymo

Japonijoje vienos čiuožyklos lede 5 tūkst. negyvų žuvų, bet šis neįprasta reklamos akcija sulaukė kritikos lavinos, o vadovai buvo priversti areną uždaryti.
Japonijoje čiuožykla sukritikuota dėl 5 tūkst. žuvų įšaldymo
Japonijoje čiuožykla sukritikuota dėl 5 tūkst. žuvų įšaldymo / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pramogų parkas „Space World“ dabar tirpdo čiuožyklą, o šis darbas gali užtrukti maždaug savaitę. Be to, kompanija paskelbė, kad surengs žuvų pagerbimo ceremoniją.

Čiuožykla Japonijos pietvakariuose esančiame Kita Kiūšiū mieste buvo atidaryta lapkričio 12 dieną. Žuvys buvo įšaldytos giliau jos lede kaip dekoratyvinis akcentas, o lankytojai čiuožinėjo virš jų.

Tačiau koncepcija buvo sukritikuota kaip neetiška, tad sekmadienį čiuožyklą teko uždaryti, sakė „Space World“ atstovas Koji Shibata.

„Sulaukėme kritiškų vertinimų, kad negerai naudoti gyvūnus kaip žaislus ir kad blogai leisti maistui pražūti“, – pirmadienį sakė jis naujienų agentūrai AFP.

Socialinėje žiniasklaidoje kilo tikra audra, vienas parko feisbuko puslapio lankytojas parašė: „Renginys ledo čiuožykloje su įšaldytomis žuvimis ... Kaip gėdinga.“

„Tai ne asmeninis, o socialinis klausimas. Jie pavertė maistą žaislu, kur eina ir žaidžia vaikai“, – parašė kitas.

K.Shibata nurodė, kad žuvys buvo nupirktos jau negyvos ir kad jos buvo laikomos netinkamomis pardavinėti turguose.

„(Kompanijos) viduje buvome surengę diskusijas dėl šios idėjos moralumo“, – sakė jis.

„Space World“ generalinis direktorius Toshimi Takeda sakė, jog buvo siekiama, kad lankytojams būtų smagu ir kad jie daugiau sužinotų apie žuvis.

„Norėjome, kad lankytojai pasijustų tarsi čiuožinėjantys virš jūros, bet sulaukę kritikos nusprendėme, kad nebegalime jos daugiau eksploatuoti“, – sakė jis.

„Planuojame surengti žuvų pagerbimą ir pakvietėme šintoizmo dvasininką. Tai planavome dar prieš sulaukdami kritikos“, – pridūrė T.Takeda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis