Žaislų kompanijos „Mattel“ atstovai atskleidė šiek tiek detalių apie naująją lėlę: „Šis Barbės modelis turės perukų, kepuraičių, skarelių bei kitų aksesuarų“.
Kampanija „Plika ir graži Barbė“ socialiniame tinkle „Facebook“ prasidėjo sausį. Jos iniciatorės buvo dvi mamos, kurių dukrelės dėl vėžio padarinių prarado plaukus. Moterys pabandė atkreipti visuomenės dėmesį į kenčiančius mažylius bei siekė sumažinti dėl vėžio nuplikusių vaikučių atskirtį.
Viena iš idėjos autorių Jane Bingham pasakojo, kad nesitikėjo, jog šis judėjimas įgaus tokį pagreitį ir sulauks tiek dėmesio: „Mes galvojome, kad kampanija sulauks žmonių dėmesio, bet net nesitikėjome tokio pasaulio žiniasklaidos susidomėjimo. Nuostabu, kad mes taip padarėme.“
Kompanija „Mattel“ teigia, kad beplaukės lėlės nebus pardavinėjamos parduotuvėse, tačiau jos pateks į ligonines.
„Mes nusprendėme ne pardavinėti šias lėles, o tiesiai jas įteikti tiems vaikams, kuriems jos gali būti naudingos.“