JAV oro pajėgos perspėja nedalyvauti juokais kurstomame „51-osios teritorijos šturme“

JAV oro pajėgos perspėjo žmones nedalyvauti interneto išdaigoje, kurios organizatoriai siūlo didelei miniai „šturmuoti 51-ąją teritoriją (Area 51)" – ypač slaptą karinę bazę Nevados dykumoje.
Nelliso karinių oro pajėgų bazė, dar žinoma „Area 51“ pavadinimu
Nelliso karinių oro pajėgų bazė, dar žinoma „Area 51“ pavadinimu / Google Maps nuotr.

Šis pokštas socialiniame tinkle „Facebook“ sudomino daugiau kaip 1 mln. vartotojų. Jo sumanytojai siūlo žmonėms rugsėjo 20 dieną 3 val. masiškai bandyti įsiveržti į šį paslaptingą Šaltojo karo laikų bandymų poligoną.

Minima teritorija yra didžiulio Nevados bandymų ir mokymų poligono dalis, atsidūrusi sąmokslo teorijų apie ateivius centre.

Feisbuke juokais raginant žmones veržtis į poligoną sakoma, kad „jie negali sustabdyti mūsų visų“ ir „pamatykime tuos ateivius“.

Nelliso oro pajėgų bazė paskelbė pareiškimą, kuriame sako, kad oro pajėgos žino apie šią feisbuko žinutę, ir perspėja: „Bet kokie bandymai nelegaliai patekti į šią teritoriją itin nerekomenduojami.“

Oro pajėgos nurodo, kad neaptarinėja savo saugumo priemonių ir kad šiame bandymų bei mokymų poligone suteikiama „lanksti, realistiška ir daugiamatė kovos erdvė“ bandymams ir „moderniems mokymams ginant JAV nacionalinius interesus“.

Vyriausybės pareigūnai ištisus dešimtmečius atsisakydavo pripažinti 51-osios teritorijos egzistavimą, bet 2013 metais CŽV paskelbė išslaptintus dokumentus, kuriuose minimas šios 20 700 kv. km teritorijos pavadinimas ir nurodoma vieta žemėlapyje.

Šioje bazėje buvo išbandomi slapčiausi lėktuvai, tarp jų U-2 – 6-ajame dešimtmetyje ir, vėliau, radiolokatoriais sunkiai susekami bombonešiai B-2.

Tačiau objektą gaubiantis slaptumas kurstė sąmokslo teorijas tarp NSO entuziastų ir davė pradžią nedidelei turizmo industrijai aplinkinėse dykumos bendruomenėse, įskaitant kavines, motelį ir net viešnamį ateivių tema.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis