Bene daugiausia žiūrovų ovacijų susilaukė kūrėjai iš Brazilijos, kuriems žiūri spendimu atiteko „Grand Prix“ už reklaminę kampaniją ir „Nivea“ kompanijos įgyvendintą mobilų sprendimą – programėlę, padedančią sekti, kad vaikai nenuklystų per toli ir nepasimestų nuo tėvų. Programėlė, kuri veikia kartu specialia apyranke sausakimšuose paplūdimiuose leidžia tėvams atsikvėpti, nes jie visada žino, kur jų vaikas, o mažyliui nuklydus per toli tėvai į telefoną gauna įspėjimą, kad jau reikia kontroliuoti situaciją.
Lauko reklamos kategorijoje aukščiausią įvertinimą gavo australų kūrėjai, sukūrę kampaniją bankui, palaikančiam homoseksualus – gėjų ir lesbiečių šventės metu Sidnėjuje specialiai buvo „perrengti“ bankomatai, ir tai sulaukė daug atgarsio visame pasaulyje.
Medijos kategorijoje pergalę šventė Peru kūrybinė agentūra „McCann Lima“, kuri „Grand Pix“ gavo už kampaniją „Happy ID“, kurią užsakė „Coca-Cola“
Kam atiteko auksiniai, sidabriniai ir bronziniai apdovanojimai, galite sužinoti čia www.canneslions.com.