Socialinio tinklo „Weibo“ vartotojams pradėjus masiškai dalytis šių drabužių nuotraukomis jų gamintoja JNBY sulaukė pasipiktinimo ir kritikos. Daugelis pabrėžė, kad kontroversiškas dizainas nėra tinkamas neigiamai informacijai imliems jaunuoliams.
Vienoje nuotraukoje buvo pavaizduotas drabužis su anglišku užrašu: „Visur pilna indų. Paimsiu šį šautuvą ir juos ištaškysiu.“ Ant kitų drabužių buvo pavaizduotas berniukas, į kurį paleidžiama daug strėlių.
„Ką JNBY stengiasi pareikšti tokiais piešiniais? – socialiniame tinkle klausė vienas vartotojas. – Man patikdavo jų drabužiai suaugusiems, bet nesitikėjau, kad jų kolekcija vaikams bus tokia nelemta!“
JNBY ketvirtadienį atsiprašė ir pripažino sulaukusi skundų, susijusių su vaikiškų drabužių „netinkamu dizainu“.
„Nedelsdami išėmėme visas susijusias produktų linijas iš mūsų lentynų, atšaukėme atitinkamą viešinimo medžiagą ir įkūrėme specialią grupę, ištirsiančią šį reikalą [bendrovės] viduje“, – sakoma per „Weibo“ paskelbtame pranešime. Bendrovė pridūrė kompensuosianti šių prekių įsigijusiems pirkėjams.
Populiaraus dizaino drabužius kurianti įmonė JNBY buvo įkurta 1994 metais, jos būstinė yra Hangdžou mieste.
Per vėliausius finansinius metus ji uždirbo apie 624 mln. juanių (82,3 mln. eurų) pelno.
Daugelis vartotojų neatrodė įtikinti JNBY atsiprašymo.
„Tai nėra problema, kurią galima išspręsti atsiprašius“, – argumentavo vienas jų.
Vienas tėvas rašė, kad angliškai nemokantys vyresni artimieji nupirko tokių drabužių jų vaikui, nesuprasdami užrašų reikšmės.
„Tokioje didelėje kompanijoje kaip JNBY – kas tikrina jūsų medžiagą?“ – rašė sukrėstas tėvas.