Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kodėl pernai sumažėjo prekyba prezervatyvais?

Po trumpos atokvėpio pertraukos į BTV eterį grįžo vartotojų teises ginanti laida „Kainos kodas“. Nors šią laidą vis dar galima būtų vadinti eterio naujoke, jos žurnalistų išaiškinti stulbinantys faktai pranoksta patyrusių senbuvių įžvalgas.
Atsakinga meilė = prezervatyvas ir apsauga nuo AIDS
Atsakinga meilė = prezervatyvas ir apsauga nuo AIDS / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kol nebuvo šios laidos, galėjome ramiau vaikščioti po prekybos centrus ir nesukti galvos dėl vienų ar kitų produktų, paskubomis dėtis į prekių krepšelį gaminius, net nežiūrėdami į jų etiketes. Laidos kūrybinės grupės nustatyti faktai tiesiog trikdo – pasirodo, kai kuriuose produktuose, kurie reklamuojami su užrašais „Be konservantų“, tų konservantų galime rasti. Mes valgome daug nuodingų gaminių, o didelė dalis prekių – neatitinka kokybės reikalavimų.

Jau sekmadienį laidoje – praėjusių metų statistika apie mažiausia ir daugiausia perkamas  prekes. Kodėl krizės pradžioje išaugusi prekyba prezervatyvais per praėjusius metus žymiai sumažėjo, bet išaugo konservų šunims pardavimas? Kokio išlikimo link sukame, pirkdami vienus ir atsisakydami kitų produktų?

Taip pat sužinosite, kokių svorio pažeidimų yra šaldytos mėsos ir žuvies pakuotėse. Ar tikrai dar mokame už vandenį ir orą, o ne tik už produktus? Laidos kūrėjai svečiuosis pas kino ir teatro aktorę Eglę Mikulionytę ir sužinos, kokie produktai garsiai menininkei suteikia  ypatingą gyvenimo džiaugsmą.

„Kainos kodas“ ir toliau pataria, kad perkant reikia būti budriems! Nuo šiol laidą per BTV žiūrėkite sekmadieniais 17.30 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos