Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lenkų šoumenas siekė iš KFC prisiteisti 20 tūkst. zlotų: jie tyčiojasi iš mano pavardės

Patrickas Texasas, nuolat dalyvaujantys įvairiose Lenkijos televizijų talentų laidose, padavė į teismą restoranų tinklą KFC dėl vieno iš jų parduodamų sumuštinių pavadinimo. Šoumenas tvirtina, kad pardavinėdami sumuštinius „Grander Texas“ restoranų darbuotojai tyčiojasi iš jo pavardės, rašo wroclaw.gazeta.pl.
KFC
KFC / BFL/Tomo Lukšio nuotr.
Temos: 2 KFC Lenkija

Šoumenas reikalavo 20 tūkst. zlotų (16,5 tūkst. Lt) už jo orumo įžeidimą ir teisę į pavardę. Kreipimesi į teismą jis pabrėžė, kad KFC darbuotojai ne kartą jo atžvilgiu elgėsi netinkamai – paduodami klientams populiarius sumuštinius „Grander Texas“ sakydavo „Prašau paimti Texasą“.

Tinklo atstovai tvirtina, kad sumuštiniai rinkoje pasirodė 2010 metais, o jų pavadinimas susijęs su JAV Teksaso valstija. O tai, kad kliento pavardė skamba panašiai, tėra sutapimas, bet jokiais būdais ne rinkodaros triukas. 

Jo teigimu, darbuotojai turėtų sakyti va taip: „prašau paimti sumuštinį „Grander Texas“. Nes bet koks kitoks kreipimasis yra šaipymasis iš jo pavardės. Juo labiau, kad įvairiuose muzikiniuose, šokių projektuose dalyvaujantis šoumenas darbuotojams buvo puikiai pažįstamas.

„20 tūkst. zlotų yra tinkama kompensacija už žalą, kurią patyrė mano klientas“, – aiškino jo advokatas.

Taip pat teisme reikalauta, kad restoranų tinklas pateiktų darbuotojų sąrašą su nuotraukomis, o P.Texasas galėtų nurodyti, kuris iš jų jį įžeidė.

Tinklo atstovai tvirtina, kad sumuštiniai rinkoje pasirodė 2010 metais, o jų pavadinimas susijęs su JAV Teksaso valstija. O tai, kad kliento pavardė skamba panašiai, tėra sutapimas, bet jokiais būdais ne rinkodaros triukas. Sumuštinio sumanytojas niekada net girdėjęs nėra apie Lenkijos šou pasaulio veikėją, darbuotojai taip pat tyčia nieko nenorėjo įžeisti.

Jau du teismai nusprendė, kad toks ieškinys pagrindo neturi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs