Lietuvos trispalvę siūlo „kopijuoti“ ir kitoms šalims

Mianmaro karinei chuntai patvirtinus naują šalies vėliavą, kuri stebėtinai panaši į Lietuvos trispalvę, internete pradėjo plisti paveiksliukas, kuriame kitoms šalims taip pat siūloma savo vėliavoms naudoti mūsų šalies vėliavos spalvas.
Paveikslėlyje pateikti pavyzdžiai, kaip galėtų atrodyti kitų šalių vėliavos, pritaikius Lietuvos trispalvės spalvinę gamą.
Paveikslėlyje pateikti pavyzdžiai, kaip galėtų atrodyti kitų šalių vėliavos, pritaikius Lietuvos trispalvės spalvinę gamą. / „Gauminos“ iliustracija

Socialiniuose tinkluose pastarosiomis dienomis plintančiame paveikslėlyje pateikti pavyzdžiai, kaip galėtų atrodyti kitų šalių vėliavos, pritaikius Lietuvos trispalvės spalvinę gamą. Pavyzdžiui, Kanadai siūloma trispalvėje „įtaisyti“ klevo lapą, Japonijai – baltą tašką, Šveicarijai – „pliusą“, Europos Sąjungai – apskritimą iš žvaigždžių ir t.t.

„Kadangi naujoji Mianmaro vėliava tokia panaši į mūsiškę, priėjome prie išvados, kad mūsų vėliava yra labai gera. Tiesą sakant, ji geriausia pasaulyje. Malonu, kad ne mes vieni taip manome. Vienintelė problema – Mianmaro vėliavos keitimas užtruko beveik ketverius metus (pirmas trispalvės ir žvaigždės dizainas pasiūlytas dar 2006-ųjų lapkritį). Išsigandome, kad kitos valstybės taip pat gali ilgai užtrukti derindamos dizainą ir apsispręsdamos. Taigi nupiešėme pasiūlymus kitoms pasaulio valstybėms, jog savo vėliavų dizainus galėtų pasigerinti greičiau. Tereikia kreiptis į mus ir nemokamai duosime vektorinius failus. Juk lietuviai – labai kūrybiška tauta“, – juokavo internete plintantį paveiksliuką sukūrusios interneto sprendimų bendrovės ,,Gaumina” direktorius Darius Bagdžiūnas.

Visas perdarytas vėliavas galite pamatyti paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis