Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos „Twitter“ paskyra – tarp 6 geriausių pagal abipusius ryšius

Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos (URM) paskyra „Twitter“ pateko į šešetuką daugiausiai abipusių ryšių šiame socialiniame tinkle turinčių pasaulio diplomatinių paskyrų, rodo antradienį paskelbtas 2015 metų „Twiplomacy“ tyrimas.
Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos „Twitter“ paskyra
Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos „Twitter“ paskyra / Lietuvos Užsienio reikalų ministerijos „Twitter“ paskyra

Jo duomenimis, Lietuvos ir Norvegijos URM paskyros dalinasi penktą-šeštą vietas pagal tai, kiek jos sekamų ir ją sekančių diplomatinių paskyrų sutampa. Lietuvos ir Norvegijos ministerijos socialiniame tinkle turi 86 abipusius ryšius.

Pernai analogiško tyrimo ataskaitoje Lietuvos URM užėmė aštuntą vietą.

„Abipusiai ryšiai socialiniame tinkle „Twitter“ pasaulio lyderiams nėra tik mandagumo gestas. Čia jie gali vienas kitam rašyti tiesiogines žinutes ir bendrauti asmeniškai. Kai kurios Užsienio reikalų ministerijos aktyviai naudojasi šiuo kanalu, kad susisiektų su kitomis ministerijomis bei sprendimų priėmėjais ir paaiškintų savo poziciją“, – rašoma tyrimo pristatyme internete.

Pagal abipusius ryšius „Twitter“ pirmąją vietą užima Prancūzijos užsienio reikalų ministras Laurent'as Fabius, antrąją – Rusijos URM, trečiąją – Prancūzijos URM, ketvirtąją – Europos Sąjungos Išorės veiksmų tarnyba.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Prancūzijos užsienio reikalų ministras Laurent’as Fabiusas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Prancūzijos užsienio reikalų ministras Laurent’as Fabiusas

Tyrimo pristatyme pažymima, kad nors tarp kolegų populiariausios yra Baltųjų rūmų ir Jungtinių Valstijų prezidento Baracko Obamos paskyros, tačiau jos beveik nerodo atgalinio ryšio ir savo ruožtu seka tik kelias diplomatines paskyras.

Ir toliau įtakingiausiu asmeniu „Twitter“ skelbiamas popiežius Pranciškus: kiekvienas jo pranešimas ispanų socialiniame tinkle yra pasidalijamas vidutiniškai 10 tūkst. kartų, anglų kalba – 7,5 tūkst. kartų. JAV prezidento pasisakymai pasidalijami vidutiniškai 1,2 tūkst. kartų, nors jo paskyra yra labiausiai sekamų pirmojoje vietoje.

Tyrimo duomenys buvo surinkti šių metų kovo 24 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis