Vaizdo medžiagoje nufilmuoti kūdikiai su vystyklais, atliekantys įvairiausius triukus su riedučiais grojant hiphopo ritmui. „YouTube“ šį vaizdelį peržiūrėjo daugiau kaip 4 mln. žmonių.
Klipe vos tik pradėjus groti muzikai, kūdikiai įsisupa į muzikos ir šokių ritmą, daro salto. Nutrūktgalviai kūdikiai-riedutininkai šokinėja per laiptus ir turėklus, per gulinčius kitus kūdikius. Vaikai linksminasi ir miesto parke.
96-ių specialiais efektais „patobulintų“ kūdikių riedutininkų grupė linksminasi pagal Sugarhill Gang's kūrinio Rapper's Delight remiksą. Minutės trukmės filmukas buvo nufilmuotas Londono „Pinewood“ studijoje. Jis yra mineralinio vandens „Evian“ televizijos ir interneto reklaminės kampanijos „Live Young“ dalis.
Yra pagaminta amerikietiška, britiška, prancūziška ir tarptautinė klipo versijos. „Evian“ kūdikiai“ paskutinįsyk buvo filmuoti prieš 11 metų. Tąsyk jie šoko povandeninį baletą.
„Evian“ kompanijos direktorius Michaelas Aidanas Telegraph.co.uk žurnalistams sakė, kad tokiomis reklamomis įmonė siekia parduoti svajonę.
„Daugumoje valstybių pastaraisiais metais stengėmės papirkti žmones faktais. Tačiau pirkėjai iš didelio prekės ženklo tikisi daugiau – jie nori svajonės, jausmų. Tą ir norime pasiekti, tad grįžome prie savo šaknų – senojo reklaminės kampanijos tipo“, – sakė M.Aidanas.