Pagrindinė akcijos idėja – pakviesti platesnę auditoriją išbandyti itin patogų būdą išsikviesti taksi, naudojantis telefono programėle. Kovo 26 – balandžio 26 dienomis vykstančios akcijos metu „Taxify“ programėlės klientai mokės tik už nuvažiuotus kilometrus.
Kviečiantis taksi programėle, klientai gali rinktis taksi pagal laiko trukmę, per kurią atvyks taksi, kainą ir automobilį
Kviečiantis taksi programėle, klientai gali rinktis taksi pagal laiko trukmę, per kurią atvyks taksi, kainą ir automobilį.
Gavus užsakymo patvirtinimą, taksi kelionę galima stebėti programėlės žemėlapyje.
Specialiai šiai akcijai programėlėje buvo įjungtas taksometras, pagal kurio rodmenis ir yra apmokestinama kelionė (tuo atveju, jeigu vairuotojo rodmenys taksometre skirtųsi).
Ši apsauga sukurta daugiau tam, kad būtų galima išvengti galimos paklaidos, kadangi „Taxify“ sistemoje dirba tik legalios ir patikimos taksi įmonės ir individualūs vairuotojai, kurie atitinka kokybės standartus.
Vartotojų būrys sparčiai plečiasi
Net iki 30 proc. naujų „Taxify“ klientų pradėjo naudotis šia paslauga, remdamiesi draugų rekomendacijomis.
Siekiant atliepti visų klientų poreikius, „Taxify“ kūrėjai šią savaitę išleido ir ilgai lauktą programėlę, skirtą telefonams su „Windows“ sistema. „Taxify” versiją „Windows“ telefonams galima parsisiųsti iš „Windows Store“.
Tikimasi, jog ši naujovė duos didžiulį impulsą papildomam rinkos augimui, šalia jau nemažo būrio programėle besinaudojančių „iOS“ ir „Android“ klientų: „Jautėme didelį savo klientų Suomijoje ir Baltijos šalyse poreikį turėti programėlę, pritaikytą telefonams su „Windows“ sistema, tad sutelkėme savo pajėgas rasti sprendimą ir „Windows“ telefonams.
Sulig šiuo žingsniu, galime drąsiai teigti, kad „Taxify“ taksi užsakymo paslaugos dabar yra prieinamos daugumai išmaniųjų telefonų naudotojų.
Artimiausiais mėnesiais pateiksime ir dar daugiau įdomių sprendimų ir naujienų“, – sako „Taxify“ vadovas Markus Viligas.
M.Viligo teigimu, „Taxify“ sparčiai plečiasi tarptautinėse rinkose – neseniai savo veiklą pradėjo Amsterdame, Barselonoje, jau turi stiprias pozicijas Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Gruzijoje.
„Microsoft“ inovatyvias įmones, tokias kaip „Taxify“, remia įvairiais būdais, pvz., reklamuodama programėlę tam tikrose rinkose.
„Taxify“ turi didžiulį potencialą tarp „Windows“ telefonų naudotojų Suomijoje, Baltijos ir kai kuriose kitose šalyse tapti itin populiaria paslauga“, – sako Mikaelis Stendahlis, „Microsoft Nordics“ Partnerių ir vystymosi vadovas.