Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas verslas internete – keršto pornografija

Internete gausu nuotraukų žmonių, kuriose jie nuogi arba užfiksuoti kitoje kompromituojančioje situacijoje. Taip vadinamoji keršto pornografija kelia daug klausimų – ar tinklalapiai, publikuojantys tokias nuotraukas, yra nelegalūs, klausia „Business insider“.
Orgazmas
Keršto pornografija klesti / 123RF nuotr.

Apie keršto pornografiją pirmąkart daugiau pradėta kalbėti 2010 metais. Tuomet Hunteris Moore'as įkūrė tinklalapį „IsAnyoneUp“, kur visi norintys galėjo siųsti savo buvusių vaikinų ar merginų kompromituojančias nuotraukas.

Tinklalapis iškart sulaukė populiarumo – skaitytojų skaičius pasiekė 30 mln. per mėnesį, jie portalui kas mėnesį pritraukė 10 tūkst. JAV dolerių pajamų iš reklamos.

Nepaisant incidentų tinklalapis veikė iki 2012 metų, kol H.Moore'as jo neuždarė savo noru.

Dabar veikia kitas labai panašus tinklalapis „PinkMeth“. Veikimo principas tas pats – žmonės siunčia savo buvusių draugų kompromituojančias nuotraukas, jos talpinamos į internetą ir bet kas gali jas pamatyti.

Visgi „PinkMeth“ žengia toliau – kartu su nuotraukomis paskelbiama ir daug žmogaus asmeninės informacijos (vardas, pavardė, gimimo data, elektroninio pašto adresas, nuorodos į konkretaus žmogaus profilį socialiniuose tinkluose).

Kad ir kokie neteisingi tokie tinklalapiai atrodytų, JAV jie yra legalūs. Tinklalapiai neatsako už turinį, pateiktą jiems trečiųjų asmenų.

Visgi kai kurie teisininkai aiškina, kad tai yra nelegalu – neaišku, ar nuotraukose užfiksuoti asmenys yra pilnamečiai, asmeninė informacija leidžia indentifikuoti konkretų asmenį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?